2018-05-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Tror inte detta hör ihop. Var inte detta en våldtäkt som skedde inne på Hagvägen och kvinnan flydde ut och blev misshandlad av GM på ca. 50år?

Jag vet inte. Jag har som sagt bara letat igenom polisens händelseregister och detta
är vad jag hittade.
Citera
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DietCoke
Tror inte detta hör ihop. Var inte detta en våldtäkt som skedde inne på Hagvägen och kvinnan flydde ut och blev misshandlad av GM på ca. 50år?

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
En ekonomiskt oberoende NHL profil skulle väl knappast välja att bosätta sig i Upplands-Väsby?
Challe B bor på Gamla Vägen i Upplands Väsby. Han är 53 år och fru Tova är 48. Mycket tyder alltså på att det är han.

Väldigt överraskande, i alla fall för mig. Har alltid uppfattat honom som en snäll kille.
Citera
Medlem
Mahous avatar
Husse har över 450 NHL-poäng, vunnit SHL-skytteligan och slagit poängrekord i samma liga, vunnit flera SM-guld och tagit flera VM-medaljer. Efter spelarkarriären har han synts i tv som expert i travsändningarna. Jag förstår inte hur det skulle vara helt otänkbart att en kvällstidning tar i och kallar honom för en av Sveriges mest kända hockeyprofiler, bara för att det är något år sedan han var aktiv.
Citera
2018-05-15, 22:33
Medlem
Bilden ser ut som Dick A
Att Aftonbladet lägger in en bild med kostym o slips är en signal att han figurerar i TV.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Challe B bor på Stora Gatan i Upplands Väsby. Han är 53 år och fru Tova är 48. Mycket tyder alltså på att det är han.

Väldigt överraskande, i alla fall för mig. Har alltid uppfattat honom som en snäll kille.

Fast Challe är i Köpenhamn och kommenterar Hockey VM åt Radiosporten?
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nej, det missade jag inte. Till exempel VM-,SM-guld och utlandskarriär har många "B-spelare" och det skulle man kunna kalla "mycket framgångsrik".

Men är man en av Sveriges mest kända hockeyprofiler då? Känd hockeyprofil förvisso. Men en av Sveriges mest kända hockeyprofiler? Nej, det här är en av de stora. Kanske Huselius som nämnts. Är det så drog hans fru en nitlott den där gången hon förlät honom då han var otrogen inför hela svenska folket.
Citera
2018-05-15, 22:34
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Fast Challe är i Köpenhamn och kommenterar Hockey VM åt Radiosporten?

Ja det stämmer, han kan vi räkna bort
Citera
Medlem
Citat:
Challe B bor på Stora Gatan i Upplands Väsby. Han är 53 år och fru Tova är 48. Mycket tyder alltså på att det är han.

Men enligt Aftonbladet hände det ju på natten. Denna händelse i Väsby skedde vid 19-tiden. Alltså inte samma händelse.
Citera
Medlem
bax88s avatar
Mikael Nylander kanske har piskat grabbarna att träna hårdare och tillslut vart nån av dem less på gubben.
Citera
2018-05-15, 22:35
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Challe B bor på Gamla Vägen i Upplands Väsby. Han är 53 år och fru Tova är 48. Mycket tyder alltså på att det är han.

Ge er för fan. Kör en liten undersökning innan ni postar inlägg.

https://twitter.com/berglundchalle För 7 timmar sedan aktiv. Avskriven? Ja
Citera
2018-05-15, 22:36
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philiptornqvist
Kim Huselius lättsamma tweets just nu får mig än mer tveksam till att det är Husse. (https://twitter.com/HuseliusK/with_replies) Åter igen, vilka spelare har vi med utländskt ursprung?

Är den borttagen? Vad stod det?
Citera
2018-05-15, 22:38
Medlem
Jag sätter fortfarande min slant på Renberg. Han har ett förflutet när det gäller sånt här.
Dessutom är han nog "stor" meritmässigt för att passa in på rubrikerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in