Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Tycker det blir rörigare och rörigare ju mer vi diskuterar. H kan ha gjort suicid. O hittar henne och blir givetvis chockad men bestämmer sig ganska snart att gå samma väg. Men varför döda barnen också. Även om han gjort det inom ett dygn eller så, hur har han kunnat dölja en död mamma i huset?
Tror inte själv på ovanstående resonemang.
Det att O och M setts en senast dag betyder inget egentligen. Scenario som jag har tänkt är att A har varit den som först uttalat sina svarta tankar om att hon vill dö. Sedan fick hon med H på det tåget. A startade lavinen och har den väl startat så finns inte en chans att stoppa den.
Jag kan mer föreställa mig att O och M (även om de inte sågs av vittnen) varit ute tillsammans och att de kommit hem till 2 döda familjemedlemmar.
Sedan ställer informationen om att det kan vara någon utomstående som raderat Os hårddisk gör det ännu rörigare
Ellie vet du om hela hårddisken var totalt raderad?
Edit Infon om att O vabbade med A går ju i linje med all annan information men jag ställer mig frågan vad tusan gjorde H, kan hon möjligen varit för sjuk?
Ja hela hårddisken var raderad.Det är en av de sakerna som är hos expertis och ska försöka hitta något på den ? Kan inget alls om detta bara fick förklarat för mig om man raderar helt och hållet finns bara info kvar som finns på någon server.Så det är därför Os sida på Lunds universitet kvar och hans hemsida ägs av något webhotell och om detta är jag också helt novis.
O vabbade ju mest i början när A var riktigt sjuk men det var ju säkert från borrelia.
Vad jag vet nu om den sista tiden så var töserna mest hemma själva när lärarna kom.
Tror att även rektorn gick ut med den infon.Inte 100 % säker dock.