Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Skärp er! AfS kommer inte in i Riksdagen och även om de gjorde det så kommer de inte få igenom sina radikala förslag. Inte ens om de får majoritet. Är ni totala politiska analfabeter allihopa? NB, jag är inte SD:are men jag är absolut av uppfattningen att de har spelat det politiska spelet mästerligt och är en del av förklaringen till att de är stora idag och att de faktiskt har chansen att få igenom en hel del av deras program. Det största och bästa politiska beslut man har tagit var att kapa bandet till det alltför radikala ungdomsförbundet rakt av. Ytterst imponerande!

Dock återstår det en hel del putsning och jag rekommenderar dem att sätta sig i baksätet oavsett hur bra det går i valet.
Det AfS vill skulle kräva införande av militärdiktatur typ.
Alltså, när någon som inte är SD:are går ut och påstår att det var "det största och bästa politiska beslut man tagit" att sparka Kasselstrand & co, då bör alla som kallar sig Sverigedemokrater se rött. Varför ville denna meningsmotståndare att SDU skulle bort?
Samma sak när Lena Mellin går ut och hyllar Jimmie Åkesson efter att man till sist gjort sig av med mainstreammedias hatobjekt Kent Ekeroth. Varför tyckte Lena Mellin att det var bra? Det kan knappast vara positivt för SD i så fall.
Nej, istället bör man göra tvärtom. Ett bra lackmustest för att undersöka om man är på rätt väg som nationalistiskt oppositionsparti, det är genom att studera vänstern och sojaliberalers reaktion. Ju argare och mer upprörda de är desto mer gynnsamma är troligtvis partiets åsikter för Sveriges framtid. I dagsläget upprör väl knappast SD någon, de har med andra ord lagt sig platt för att dö, eller leva bekvämt och säkra försörjningen så man kan fly undan när skiten träffar fläkten på riktigt.