2018-05-03, 19:38
Medlem
marleyminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
https://imgur.com/a/tvwV0

Vad kan detta vara? Stess eller nån rc? Fick istället för imovane. Ena polaren säger stess, den andra säger antabus. Känner lätt ångestdämpning men kan vara placebo.

Det är Stesolid. 5mg chansar jag på om det är platt
Citera
2018-05-10, 22:06
Medlem
Hej

Snälla snälla hjälp mig jag är så orolig

För ett tag sedan såg jag vad som såg ut som droger på gatan det var två gula piller och massa vitt söndertrampat

Sen i måndags kväll såg jag en liten genomskiljnig bit i hallen typ som ett riskorn och slickade på den och det smakade salt sedan smälte den i munnen så förmodligen fick jag i mig hela, kände mig varm i kroppen och sedan torr i munnen, kände mig nog lite pigg också tror jag och hade sex, somnade efter ca 1,5 timme efter jag stoppade den i munnen. Jag tänker nu att det förmodligen var Crystal Meth? Smakar det salt? Det är nu tre dagar sen och dessa dagar har jag haft lite ont i huvudet och haft ångest/lite hjärtklappning. Är så rädd att det ska finnas något mer av detta i längeheten och att någon ska råka få i sig och dö. Hur mycket krävs det för att dö?

Är så arg på

Mig själv att jag var så nyfiken och skulle smaka.. vad ska jag göra?
Citera
2018-05-16, 12:01
Medlem
TooOldForThiss avatar
Hej! Min erfarenhet av amfetamin är begränsad. Visst, jag har nyttjat drogen tidigare men föredrar avhållsamhet. När bruk är aktuellt så inhalerar jag hellre dess dyrare släkting. I valet mellan kokain av sämre kvalitet och amfetamin av bättre kvalitet väljer jag dock det senare. Det är här jag befinner mig just nu. Några gram prima vaket inhandlat men jag har två funderingar:

Jag vet inte hur tydligt det framkommer från bilden men vissa bitar är mer bärnstensfärgade än gula, antyder det att det är utblandat? Eller har det helt enkelt inte torkat helt? BILD

Vidare funderar jag kring vilken teknik som är bäst för att finfördela bitarna. Använder folk mortel?
Citera
2018-05-16, 14:35
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooOldForThis
Hej! Min erfarenhet av amfetamin är begränsad. Visst, jag har nyttjat drogen tidigare men föredrar avhållsamhet. När bruk är aktuellt så inhalerar jag hellre dess dyrare släkting. I valet mellan kokain av sämre kvalitet och amfetamin av bättre kvalitet väljer jag dock det senare. Det är här jag befinner mig just nu. Några gram prima vaket inhandlat men jag har två funderingar:

Jag vet inte hur tydligt det framkommer från bilden men vissa bitar är mer bärnstensfärgade än gula, antyder det att det är utblandat? Eller har det helt enkelt inte torkat helt? BILD

Vidare funderar jag kring vilken teknik som är bäst för att finfördela bitarna. Använder folk mortel?
Syntesen kanske inte blev riktigt klar?
Men hey,funkar det bra så funkar det bra.

Det såg ju torrt ut så mortel funkar utmärkt för att finkrossa.
Citera
2018-05-20, 18:55
Medlem
identifiering piller

hej allihop.
vet inte om jag postar på rätt ställe men mod kan gärna flytta rätt om jag är på fel

min systers man hittade 2 piller i deras sons gamla vinter jacka och nu är dom jävligt oroliga över vad det är. han är 13 år gammal.
bilder: https://imgur.com/a/XtY5dMp

tror inte det är farligt själv eftersom det inte är markeringar och att dom är i folie men uppskattar snabbt svar så jag kan lugna ner dom.

Mvh, -OD-
Citera
2018-05-20, 18:57
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Och vad står det på baksidan utav blistern?
Citera
2018-05-20, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Och vad står det på baksidan utav blistern?

ingenting står det.
bild: https://imgur.com/a/5N8EomN
Citera
2018-05-20, 21:07
Medlem
det visade sig bara vara fluor tabletter från tandläkaren så allt bra!
Citera
2018-05-24, 07:40
Medlem
Någon som vet vad detta kan vara? Hittade ute. En vit tablett, ca 6 mm i diameter, 2-3 mm hög, rund, skåra på ena sidan och på andra sidan är präglat G. Ingen annan märkning. Raka kanter, inte avrundade.

...och nu fattar jag inte hur jag ska få in en bild... är inte så bra på detta -
Senast redigerad av Grandemil 2018-05-24 kl. 07:57.
Citera
2018-05-24, 14:50
Medlem
Hejsan! Nu är jag ganska bekant med de flesta tabletter som kan ha narkotisk potential men hittade en mycket märklig tablett utanför grannporten. Den är utklippt från blister karta, och på baksidan kan man läsa "compirimidos ---- Portugal, Lda"

Pillret i sig är vitt, runt ~ Ø 6,5mm, platt med texten "JANSSEN" på ena sidan, på den andre en brytskåra på 4 (kryss).

Är det någon som känner igen detta? är nyfiken vad det är grannen tuggar i sig :P

Om någon har ett hum så kan jag ladda upp en bild senare om det behövs bekräftas.
Citera
2018-05-24, 14:57
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Hejsan! Nu är jag ganska bekant med de flesta tabletter som kan ha narkotisk potential men hittade en mycket märklig tablett utanför grannporten. Den är utklippt från blister karta, och på baksidan kan man läsa "compirimidos ---- Portugal, Lda"

Pillret i sig är vitt, runt ~ Ø 6,5mm, platt med texten "JANSSEN" på ena sidan, på den andre en brytskåra på 4 (kryss).

Är det någon som känner igen detta? är nyfiken vad det är grannen tuggar i sig :P

Om någon har ett hum så kan jag ladda upp en bild senare om det behövs bekräftas.
En sökning på fass ger http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19611229000030 , kanske den?
Citera
2018-05-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
En sökning på fass ger http://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19611229000030 , kanske den?
Din gamle räv, du har så rätt! Märkligt att jag inte hittade den på fass tablett ID sida. Kan ju va bra att ha hemma om man blir psykotisk antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in