2018-05-08, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hirose
Vad tycks om Dragonchain?

Är på ett extremt bra pris atm.
Tror på den, har satsat en slant på den, bra potential.
Citera
2018-05-08, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Pump och dump scheme.

BitcoinZ är bättre investering.

Det är bara fakta jag förmedlar till skillnad från dig.
Citera
2018-05-08, 10:24
Medlem
Nån som vill ha hjälp med crypto och är nybörjare kan jag hjälpa till med.Pma mig
Citera
2018-05-08, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Nån som vill ha hjälp med crypto och är nybörjare kan jag hjälpa till med.Pma mig

Hur tar du ut pengar på smidigast och billigast sätt när du sålt kryptovalutor?
Citera
2018-05-08, 11:17
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Det är bara fakta jag förmedlar till skillnad från dig.

30k per BTCP är fakta för dig? Du förmedlar drömmar, inte fakta.
Citera
2018-05-08, 11:21
Medlem
Citat:

Att du fokuserar så mycket på priset säger rätt mycket om din okunnighet. Utifrån fakta så är det inte orimligt att den når ett pris över 30k kr. Vänta bara. Snart listas den på binance och då blir det minst 10ggr pengarna.
Citera
2018-05-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkmaster
HTML suger ja, men ett råd är ju att du kollar upp tokens innan du investerar, samt att får du höra i grupper eller liknande att "detta är nästa raket" så eru för sent ute redan.
Ja helt klart. Problemet är ju att nästan alla altcoins sidor och whitepapers är bullshit.
Majoriteten av de och på sättet man kan tjäna pengar på de är att följa hypen och sälja av i tid.
Nästan inga har något underliggande värde jämfört med mer etablerade coins.
En del har någon ny funktion, men som inte är tillräcklig för att någonsin slå en mer etablerad coin.
Körde helt mot min intuition när det gällde HTMLcoin. Bestämde mig lite för att testa bara lyssna på andra för att se hur det skulle gå.

Citat:
Ursprungligen postat av PPE
Det dummaste du kan göra nu är att sälja, du är redan så mycket minus så spelar väl ingen roll om det går ned 5% till?
Planen var att ha den långsiktigt, men 92% är lite väl saftigt, den kommer att dö, bara dryg å ha en röd -92% i Blockfolio. Ganska osannolikt att den kommer öka 1300%.
Sålt alla mina altcoins och börjar en ny kula i stället.
Var i tillägg på en excange som jag bara hade HTML på. Drar gärna ner antalet exchanges också.

Citat:
Ursprungligen postat av Foliehattsmannen
Oj en till missnöjd kund...ja Flashback och denna tråd samt flera ihärdiga medlemmar i tråden har jag noll förtroende för...
Haha, ja, samma här. Var under januari-hypen. Drogs med kan jag erkänna, och hade så mycket pengar (relativt till månaden innan) att jag körde lite vilda ogenomtänkta spekulationsköp.
Citera
2018-05-08, 13:05
Bannlyst
IOST kör bra som fan, men har dom en färdig produkt snart?
Citera
2018-05-08, 15:26
Medlem
Citat:

Ne men Gud, du har ju ingen aning. Du förstår att var och varannan coin är "bättre" än btc nu för tiden men ingen har kunnat passera btc för det.
Det som gör btc till kung är dess säkerhet. Den har funnits längst av alla coins och den dagen någon passerar btc i marketcap är den dagen vi ser "the flippening" och det kommer fan inte vara BTCP.
Förstår du hur många coins som idag erbjuder snabbare transfers än bitcoin? Kommer de alla att passera btc tror du?

Edit: Citera fel person.
Citera
2018-05-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinnarskallen
IOST kör bra som fan, men har dom en färdig produkt snart?
Jag kan inget om IOST men det ryktas om att den ska listas på Upbit snart, allt som listas där går upp väldigt mycket.
Citera
2018-05-08, 20:57
Medlem
Revelationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salsadansaren
Att du fokuserar så mycket på priset säger rätt mycket om din okunnighet. Utifrån fakta så är det inte orimligt att den når ett pris över 30k kr. Vänta bara. Snart listas den på binance och då blir det minst 10ggr pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Rabii
Ne men Gud, du har ju ingen aning. Du förstår att var och varannan coin är "bättre" än btc nu för tiden men ingen har kunnat passera btc för det.
Det som gör btc till kung är dess säkerhet. Den har funnits längst av alla coins och den dagen någon passerar btc i marketcap är den dagen vi ser "the flippening" och det kommer fan inte vara BTCP.
Förstår du hur många coins som idag erbjuder snabbare transfers än bitcoin? Kommer de alla att passera btc tror du?

Edit: Citera fel person.

Tänkte väl det
Bitcoin är "rootad in" i hela systemet. Även om andra coins är snabbare och har billigare transfer cost än BTC så kommer de ändå inte att ta över BTC.
Citera
2018-05-08, 21:08
Medlem
bcn ligger just nu på över 1000 sat på binance.
på hitbtc ligger bcn på 150 sat.

jag antar att det möts nånstans runt 750 sat då binance är klart större än hitbtc.

fynda medans ni kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in