Citat:
Ursprungligen postat av
Milkmaster
HTML suger ja, men ett råd är ju att du kollar upp tokens innan du investerar, samt att får du höra i grupper eller liknande att "detta är nästa raket" så eru för sent ute redan.
Ja helt klart. Problemet är ju att nästan alla altcoins sidor och whitepapers är bullshit.
Majoriteten av de och på sättet man kan tjäna pengar på de är att följa hypen och sälja av i tid.
Nästan inga har något underliggande värde jämfört med mer etablerade coins.
En del har någon ny funktion, men som inte är tillräcklig för att någonsin slå en mer etablerad coin.
Körde helt mot min intuition när det gällde HTMLcoin. Bestämde mig lite för att testa bara lyssna på andra för att se hur det skulle gå.
Citat:
Ursprungligen postat av
PPE
Det dummaste du kan göra nu är att sälja, du är redan så mycket minus så spelar väl ingen roll om det går ned 5% till?
Planen var att ha den långsiktigt, men 92% är lite väl saftigt, den kommer att dö, bara dryg å ha en röd -92% i Blockfolio. Ganska osannolikt att den kommer öka 1300%.
Sålt alla mina altcoins och börjar en ny kula i stället.
Var i tillägg på en excange som jag bara hade HTML på. Drar gärna ner antalet exchanges också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Foliehattsmannen
Oj en till missnöjd kund...ja Flashback och denna tråd samt flera ihärdiga medlemmar i tråden har jag noll förtroende för...
Haha, ja, samma här. Var under januari-hypen. Drogs med kan jag erkänna, och hade så mycket pengar (relativt till månaden innan) att jag körde lite vilda ogenomtänkta spekulationsköp.