2018-05-08, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harperlee
Men vilka föräldrar låter sina barn ligga och dö av en överdos i stället för att ringa ambulans? Har du läst de länkarna du själv delade? För tjejen som tog alla tabletter hon hade, irrade omkring på vägen, spydde och hamnade på intensiven? Det låter som en klassisk läkemedelsöverdos.

Du menar att båda flickorna skulle ha suiciderat med tabletter, föräldrarna som befann sig i hemmet undlät att larma och skrev sedan, efter oklart lång dödskamp för döttrarna, ett lögnaktigt brev om vad som hänt och tog sedan själva livet av sig?

Hör du inte själv hur sjukt det låter?

det som sagts är att man inte kan dö av läkemedel. Och att töserna kanske skulle skrämmas. Det har även sagts att barn inte har självmordstankar.
Jag tror att töserna oxå mådde dåligt av att vara dåliga. Men som sagt vi vet inget. Men jag tror inte det är så invecklat som många får det till. Men det får du läsa bakåt på fb.
Senast redigerad av milla200 2018-05-08 kl. 00:04.
Citera
2018-05-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Men varför i herrans namn skulle resten av familjen ta livet av sig om ett av barnen har gjort det?
Finns ingen rim och fason i det.

Var inte jag som tog upp det från början. Det har varit några turer om det innan
Citera
2018-05-08, 00:03
Medlem
Citat:
Och de sa det innan brevet hade skickats på analys.

det är det senaste polisen har på sin sida om det. Har du hört annat? (som inte står här på fb)
Citera
2018-05-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SintraartniS
Ja precis. Polisen säger faktiskt inte att föräldrarna var överens. De säger att det finns ett brev som säger att föräldrarna var överens. Senare har de också gått ut med att de inte vill yttra sig om underskrifternas äkthet.

Stor skillnad på att säga ”det var så här”
Och ”det står i brevet att det var så här”.

Som sagt vi tolkar allt olika och har sagt det förr.

och tar du bort att de inte var överrens så är det inte mycket kvar som är "bekräftat" och allt här är bara en stor lögn. Ingen som talar sanning och alla är troll eller?
Citera
2018-05-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milla200
det är det senaste polisen har på sin sida om det. Har du hört annat? (som inte står här på fb)

Ja det har stått i media flera gånger att polisen väntar på diverse provsvar (NFC).Vi får väl hoppas att media delger oss de svaren när de kommer.
Citera
2018-05-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ja det har stått i media flera gånger att polisen väntar på diverse provsvar (NFC).Vi får väl hoppas att media delger oss de svaren när de kommer.

Tyvärr tror jag inte de gör det utan det blir en "läcka"/ säker källa som det kommer ifrån då. Polisen har sagt att de inte lämnar ut mer information.
Citera
2018-05-08, 00:15
Medlem
Citat:
Som sagt vi tolkar allt olika och har sagt det förr.

och tar du bort att de inte var överrens så är det inte mycket kvar som är "bekräftat" och allt här är bara en stor lögn. Ingen som talar sanning och alla är troll eller?

Eh, nu är det ju du som påstår att nåt helt annat än det som står i brevet ska ha hänt, inte jag.
Citera
2018-05-08, 00:17
Medlem
Citat:
Tyvärr tror jag inte de gör det utan det blir en "läcka"/ säker källa som det kommer ifrån då. Polisen har sagt att de inte lämnar ut mer information.

...fast efter det har de lämnat mer information till medierna.
Citera
2018-05-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SintraartniS
...fast efter det har de lämnat mer information till medierna.

Jag hittar inget sedan Januari som inte är kopplat hit. ser inget om att polisen sagt till media
Citera
2018-05-08, 00:24
Medlem
Citat:
Jag hittar inget sedan Januari som inte är kopplat hit. ser inget om att polisen sagt till media

https://www.expressen.se/kvallsposten/skolans-atgard-i-bjarred-efter-familjemorden/

Polisen intervjuad om väntan på provsvar i slutet av artikeln. Det finns fler artiklar om det, googla vetja.

Gonatt!
Citera
2018-05-08, 00:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Men varför i herrans namn skulle resten av familjen ta livet av sig om ett av barnen har gjort det?
Finns ingen rim och fason i det.

Finns heller ingen rim och fason i att mörda sina barn och sej själv.
Citera
2018-05-08, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Finns heller ingen rim och fason i att mörda sina barn och sej själv.

Håller jag med om fullständigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in