Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Fick dom inte köra honom till sjukan pga av ett tapp på "bara" runt 30% när aktien stod i flera hundra? Han kan ju inte må något vidare nu i så¨fall, om han är kvar i aktien vill säga.
Jag vet i alla fall att han var misstänkt och kanske tom dömd för att ha försökt påverka marknaden på ett icke tillåtet vis.
Är det bara när andra misslyckas med just sina aktieaffärer du håller på och skrattar läppen av dig eller gläds du av alla former av misslyckande och olycka som drabbar dina medmänniskor?
Har du dålig så dålig självkänsla och stora behov av att hävda dig att dom dragen tar överhand eller förstår du helt enkelt inte att människor som i en del fall kanske förlorat flera miljoner mår dåligt av inlägg som ditt och att du kanske därför ska tona ner dig lite?
Ska jag tona ner mig lite? Aktien står ju under 7 kronor nu precis exakt som jag sa att den skulle göra! Det är snarare hausarna på avanzas forum som borde tona ner sig lite!
Hausarna på avanzas forum har lurat otaliga småsparare att spekulera bort sina pengar i fingaktier! Jag har inte gjort det!
Skadeglad är jag inte, men det är skönt att kunna säga VAD VAR DET JAG SA! med eftertryck! VAD VAR DET JAG SA?!!