2018-05-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Jag gissar på att Olsson filmar ikväll.
Tänkte först ge dig sjukt med kredd men insåg sedan själv att han gör det i varje match han spelar så var endast ett fullt logiskt påstående från din sida.
2018-05-03, 21:06
Medlem
Starkt att Jonas Olsson får 92 minuter idag.

Stark filmning (och bortdömt mål) och solklart (?) rött redan i första halvlek.
2018-05-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Är det bara jag som tycker att Djurgårdensspelare är osedvanligt otekniska? Något som jag vet hela ungdomssidan satsar på!
Var det inte väldigt mycket enkla tekniska misstag i bägge lagen? Svårspelad plan? En brasklapp för att jag bara såg sporadiska sekvenser.

Klart att det ska till en spelare med AIK-förflutet att sänka Djurgården.
2018-05-03, 21:25
Medlem
Keldons avatar
Lolwhut Olsson är lagkapten i DIF?
2018-05-03, 21:25
Medlem
junazs avatar
Gött att Djurgården torskar och att Olsson åker ut!

Dock mindre lugnande att Malmö helt plötsligt är uppe på fjärdeplatsen, om än i en haltande tabell.
Nåväl, vinst på lördag så är vi åtta pinnar före regerande mästarna!
2018-05-03, 21:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Karlströms filmning mot Bajen är iofs bara en filmning, när Jonas Olsson trycker ner ett knä i ryggen på Rosenberg visar det bara hur dum i huvudet Olsson är.

Notera att Olsson aldrig faller i anfallsområdet men nästintill alltid i försvarsområdet, det är fan dags att domarna inser vilken skitspelare det finns på planen. Ju mer vi skriver om fusket Olsson håller på i sociala medier så kommer domarna sluta döma till Olssons fördel.

Med alla dessa filmningar som Ljug-gården håller på med så måste det kommit order uppifrån, förmodligen är det Özcan.

Nu hoppas jag Malmö vinner med 3-0.

Vad håller du själv på för lag? Aldrig sett dig här innan.

Förövrigt, skitsamma att vi torskar då malmö är erkänt svåra. Jag trodde vi skulle kunna få med oss poäng ikväll, men sånt är livet.
Fan vad skönt att Olsson är avstängd nästa match, känns på något sätt mer betryggande att ha honom på sidan. Nästa positiva sak är att Mrabti verkar vara på g tillbaks igen, det är helt sjukt vad vi saknar honom! Karlström filmade ikväll också om någon nu missade det, han gjorde sig nästan lika illa som Svanberg efter en nickduell där Svanberg visst dog. Det hade iof Karlström också gjort om vi ledde med 1-0.
2018-05-03, 21:40
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz

Dock mindre lugnande att Malmö helt plötsligt är uppe på fjärdeplatsen, om än i en haltande tabell.

Tycker faktiskt att det är lugnande. MFF är riktigt dåliga i år och det såg vi idag. Dock är DIF så pass dåliga att de nog inte kan känna sig säkra på att hänga kvar i allsvenskan. Visserligen är BP och Elfsborg superusla och det blir nog räddningen.

PS Carlos är fan slöare än El-Kabir efter att han förgjort 2 kebabrullar. Man undrar ju vilken fettsäcksdiet MFF satt honom på.
Senast redigerad av Commissary 2018-05-03 kl. 21:47.
2018-05-03, 22:07
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Tycker faktiskt att det är lugnande. MFF är riktigt dåliga i år och det såg vi idag. Dock är DIF så pass dåliga att de nog inte kan känna sig säkra på att hänga kvar i allsvenskan. Visserligen är BP och Elfsborg superusla och det blir nog räddningen.

PS Carlos är fan slöare än El-Kabir efter att han förgjort 2 kebabrullar. Man undrar ju vilken fettsäcksdiet MFF satt honom på.

Hahaha jösses. dif må vara gråa, men ut åker de aldrig. Definitivt material för övre halvan, trots allt.

Att MFF kanske trampar igång gillar man ju inte. Dock kommer de ha lirat en match mer än oss (en cupfinal) innan mötet med oss 16/5. Vi lär knappast få ett bättre tillfälle att slå dem.
2018-05-03, 22:07
Medlem
Balonzos avatar
Härliga fighter mellan Markus Rosenberg och Jonas Olsson idag... Blir en heltänd cupfinal
2018-05-03, 22:23
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Härliga fighter mellan Markus Rosenberg och Jonas Olsson idag... Blir en heltänd cupfinal
Ifall Jonas ens spelar. Med tanke på hans senaste prestationer skulle jag inte bli förvånad om Djurgården gynnas av att lira Danielsson-Une Larsson.
2018-05-03, 22:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ifall Jonas ens spelar. Med tanke på hans senaste prestationer skulle jag inte bli förvånad om Djurgården gynnas av att lira Danielsson-Une Larsson.

Man kan ju alltid hoppas, kan ju vara så att Jonas har någon hållhake likt #metoo på Özkan eftersom han verkar låta gubbfan spela hela tiden. Å andra sidan så fick ju inte Rosenberg spela på balkongmattan på Tele2 då man ville spara honom så han kanske också vilar då.
2018-05-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz

Det är ett djävla otyg det där. Nästa gång vi har en serieledare är 6 augusti.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in