2018-04-29, 17:35
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tjena, vad har du att säga om Karlström? Garvar du lika mycket åt Djurgården och deras patetiska supportar?
Ja, var är alla Djurgårdare som skrek sig hesa över Sundgren?

Karlströms filmning är ju säsongens bullshit så här långt, utan tvekan. Patetiskt, rakt igenom.
2018-04-29, 17:48
Medlem
erikp121s avatar
Jonas Olsson och Karlström symboliserar verkligen "stå upp som en järnkamin". Man blir knappt glad av att vinna (eller arg om vi skulle torskat) när man möter dessa hederlösa gäng som aik och dif är.

Även om man alltid måste vinna derbyn.
2018-04-29, 17:51
Medlem
fjiskens avatar
Hur långt kontrakt har Hamad?
2018-04-29, 17:57
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Karlströms filmning är ju säsongens bullshit så här långt, utan tvekan. Patetiskt, rakt igenom.
Är ingen anhängare av att spelare stängs av i efterhand, men undrar om inte det vore rätt denna gång. Att spelet bryts då en spelare får en huvudskada är en mycket vettig regel, men börjar den missbrukas som av honom är gränsen nådd för mig, "Brott mot regelns idé".
2018-04-29, 17:57
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Hur långt kontrakt har Hamad?
Säsongen ut med en klausul där Milan kan köpa honom för 6M €.
2018-04-29, 18:00
Medlem
Lurigfaxs avatar
Såg tyvärr inte derbyt, men gillar man självplågeri är DIF rätt klubb just nu. Så jävla trött på Özcans laguttagningar och kassa matchcoachningsförmåga som han visade upp mot Elfsborg. Jaja.

edit: såg inte straffsituationen. Klar straff?
2018-04-29, 18:03
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Är ingen anhängare av att spelare stängs av i efterhand, men undrar om inte det vore rätt denna gång. Att spelet bryts då en spelare får en huvudskada är en mycket vettig regel, men börjar den missbrukas som av honom är gränsen nådd för mig, "Brott mot regelns idé".
Ja, helt klart. Nu är det väl i och för sig kanske inte möjligt att stänga av honom i efterhand om det inte tagits upp av domaren i matchrapporten (jag är osäker på hur sådant där fungerar), han fick ju inget gult kort heller. Men det vore absolut bra med någon form av markering mot tendenser att börja missbruka regeln om spelavbrott vid huvudskada.
2018-04-29, 18:04
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurigfax
edit: såg inte straffsituationen. Klar straff?
Billig som fan enligt mig, men hetsade inte direkt upp mig. Gudarna är med oss.
2018-04-29, 18:07
Medlem
Salorms avatar
Och ännu en gång.... Ridå!
2018-04-29, 18:16
Medlem
Nej, nu släpper vi Djurgårns slakhet och fokuserar på att Malme skämmer ut sig ännu en gång!

I särklass bäst ekonomi, men envisas med att spela Brorsson, Lewicki m.fl. oavsett hur halvdana de är?

Är man fortfarande lika nöjda där nere med Daniel Andersson/Magnus Pehrsson?
2018-04-29, 18:23
Medlem
Petterrors avatar
Vill gärna höra vad IWannaBeAdored har att säga om matchen.

Men tack för att ni finns Djurgårn!

**
För att vara seriös så var det utan tvekan vår sämsta match hittills. Vi måste hitta tillbaka till spelet som vi hade dom 4 första matcherna för att ha något med toppstriden att göra.
2018-04-29, 18:25
Medlem
Underbart med 3 poäng igår och lite självförtroende att ta med till Danmark. Mff har dessutom svenska cupen-final 3 dagar efter vår match och med tanke på hur ligan startat kanske de kommer vila delar ur truppen inför cupfinalen. Det är sådant man får hoppas på som blåvit 2018...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in