Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Jo precis. Özz är inte den skarpaste kniven i lådan, men han har varit tillräckligt länge i Sverige för att veta att: åka dit för ekonomisk brottslighet, pikant nog med den värsta terrorist vi sett i Sverige, är en klassisk karriärdödare i Sverige. Jag kan redan nu förutspå att hans Gotska teaterföretag alldeles snart kommer att försättas i konkurs. För en sak är säker, det är inte hans klanfränder som går och ser honom, utan diverse vänsterpatrask som knappast ser med fingrarna vad det gäller påkommen svarta ekonomiska transaktioner. Han hade haft ett bättre utgångsläge om han våldfört sig på en blondin (sånt är oftast egalt för vänsterpatrasket).
Han verkar ju ha en skattedom på en miljon sedan 2010. Då är 85 lax ingenting i sammanhanget. Özz målgrupp har nog överseende på 85. Vore han allvarligt bekymrad över det så skulle han aldrig betalat svart eftersom han förefaller ha tjänat bra med pengar under årens lopp.
Citat:
Ursprungligen postat av
poolo
Efter sett intervjun med Janne så är det tydligt att Özz sätter sig själv i skiten. Om han hade hållit sig lugn och varit mer samarbetsvillig så hade det sett bättre ut. Nu är han nya intervjuturken som talar i mun, upprepar sig och kommer med löjliga påhopp. Hela intervjun får honom att se mer skyldig ut, att han dessutom lägger upp hela intervjun på sin egen kanal och tror att det blir bättre är bara skrattretande.
Frågan är om Özz kunde gjort det värre/sämre på något vis? Börjat veva på JJ kanske, men Özz uppvisning var nog bland de sämsta tänkbara.
Citat:
Ursprungligen postat av
ShowerStalker
Nej däremot kan moderator radera rasistiska inlägg. Jaså inte det heller...
Härligt rasistkortet. Lika oväntat som fräscht. Har du dragit Hitlerkortet ännu? Gå nu tillbaka till köket och hångla lite med syrran och mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Jag vill absolut INTE skapa en trådsanning, men..
Om man kollar in Stjärnorna på slottet 2014 del 3 av 5 (Özz Nujens dag), så kan man höra honom berätta om att han lärt sig sprängteknik under sin tid i lumpen i Boden.
Under en övning med de andra deltagarna lägger ÖN ut små sprängladdningar som de andra skall försöka att inte trampa på. Detta skall föreställa det minfält som ÖN påstår att hans KURDISKA mamma förde med sig sina barn igenom när de flydde från Turkiet (bör det ha varit).
Gissar att ÖN idag ångrar att han i programmet var så stöddig och kunnig om sprängämnen. Nu påstår inte jag att ÖN instruerade Akilov hur han skulle bygga sin bomb, den som inte riktigt exploderade, men visst är det ironiskt?
PS En av de kvinnliga deltagarna fick nåt slags splitter på sig när en laddning exploderade. Fast hon var inte kurd, så ÖN brydde sig inte så värst mycket. Som jag minns det.
Det tål kanske att gräva lite i Özz värnpliktsutbildning. Har han dragit en Arnstad eller lärde han sig verkligen hur man tillverkar bomber i det militära. Hur ser då FM/åklagaren på att Özz tillverkar dessa bomber i det civila, i TV dessutom.