2018-04-13, 05:04
Avslutad
Göteborgare, hur länge blir Mix kvar i laget? Läste att han skulle vara kvar minst tre matcher till men viskas det om något annat bakom kulisserna?
Citera
2018-04-13, 18:42
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Göteborgare, hur länge blir Mix kvar i laget? Läste att han skulle vara kvar minst tre matcher till men viskas det om något annat bakom kulisserna?

Får han bestämma så stannar han gärna säsongen ut. Men beslutet ligger inte hos honom.

/feldgrau
Citera
2018-04-23, 11:58
Medlem
Keldons avatar
Tror ni att MFF vill och har råd med Toivonen och Durmaz efter VM? Därför de snålat på truppen. Eller bara rykten?
Citera
2018-04-23, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Tror ni att MFF vill och har råd med Toivonen och Durmaz efter VM? Därför de snålat på truppen. Eller bara rykten?

Ligger nog något i det.

Men jag tror att trupp-snålheten beror mer på en kombination av en lärlingssatsning som MP och DA inte är helt ense om och att man vill hålla en liten trupp om vi floppar i Europakvalet igen.
Citera
2018-04-23, 12:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det kan nog behövas. Om de ska gå till CL och vinna ligan. Båda har ju ett par år kvar på hög nivå. Man hoppas ju på att Durmaz föredrar att lira med lillebror över MFF. Drömma går ju.

Hört ett rykte om att Hamads ersättare kan komma att bli Astrit Ajdarevic, även om det troliga är Nahir.
Citera
2018-04-23, 14:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det kan nog behövas. Om de ska gå till CL och vinna ligan. Båda har ju ett par år kvar på hög nivå. Man hoppas ju på att Durmaz föredrar att lira med lillebror över MFF. Drömma går ju.

Hört ett rykte om att Hamads ersättare kan komma att bli Astrit Ajdarevic, även om det troliga är Nahir.

Jag hoppas också att Dumazz vill lira med lillebrorsan. Jag tror inte att Toivonen kommer att spela i allsvenskan p.g.a plastskiten. Han börjar komma till åren.

Ingen som är sugen på Kujovic? Han har väl svårt att ta en ordinarie plats i Düsseldorf.

MFF behöver en bra mittback, en central mittfältare och en målskytt som ersätter Mackan.
Citera
2018-04-23, 14:56
Medlem
Citat:
Att MFF snålat på truppen stämmer knappast. Man har spenderat långt mer än någon annan konkurrent det senaste året. Att utdelning varit minst sagt undermålig är en annan sak.
Citera
2018-04-23, 15:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Att MFF snålat på truppen stämmer knappast. Man har spenderat långt mer än någon annan konkurrent det senaste året. Att utdelning varit minst sagt undermålig är en annan sak.
Jo, de hade ju haft betydligt större bredd på mitten om Bonke hållit måttet och Sarfo ej varit pedofil.
Citera
2018-04-23, 15:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jo, de hade ju haft betydligt större bredd på mitten om Bonke hållit måttet och Sarfo ej varit pedofil.

XX som kom från Sirius gjorde väl inga större avtryck den matcher han hann spela. Bonke ja, jag fattar inget när det gäller den värvningen. Är MP innocent till den värvningen?
Citera
2018-04-23, 16:22
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag hoppas också att Dumazz vill lira med lillebrorsan. Jag tror inte att Toivonen kommer att spela i allsvenskan p.g.a plastskiten. Han börjar komma till åren.

Ingen som är sugen på Kujovic? Han har väl svårt att ta en ordinarie plats i Düsseldorf.

MFF behöver en bra mittback, en central mittfältare och en målskytt som ersätter Mackan.

Düsseldorf kommer av allt att döma spela i Bundesliga nästa säsong, och även om han inte skulle bli kvar där tror jag inte Kujovic är så sugen på att vända hem ännu.
Citera
2018-04-23, 16:47
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Düsseldorf kommer av allt att döma spela i Bundesliga nästa säsong, och även om han inte skulle bli kvar där tror jag inte Kujovic är så sugen på att vända hem ännu.
Samtidigt så bör Fortuna i så fall förstärka sin trupp, tveksam till om Kujovic är med i de planerna så lite speltid han fått.
Citera
2018-04-24, 21:22
Medlem
Citat:
Malmö har väl spenderat mest pengar? Det brukar visa sig över tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in