Citat:
Ursprungligen postat av
saywhaat000
Kommer ha beslutsångest hur jag ska göra.
Satte i Höger och om det nu är så som ni säger att kroppen vänjer sig så bör man sticka i samma muskel annars blir det garanterat samma skit fast med Vänster ben.
Kan inte säga "Har nu stukat andra foten" till bekanta...

Jag varierar alltid spots, kör höger vänster quads, sen höger vänster skinka, sen axlar etc. Men det är ju personligt, Vet inte om det hjälper mot smärtan att sticka på samma ställe faltsikt. Har fått för mig att det är bra att variera för ärrvävnad osv, men vet inte hurvida det stämmer
Haha jodå, du kommer stuka mkt framöver 😅