Citat:
Ursprungligen postat av
Sainsburys
Ja, det håller jag med dig om. Det börjar bli lite för mycket nu. Jag önskar att vi i Sverige var lite mer som amerikanarna på det sättet, så att vi börjar demonstrera mot alla dessa extrema höjningar av bensin/diesel och allt därefter.
Fan inte kul att betala 15kr per litern, även fast jag har en liten skitbil som drar 0,5. Jag hade gärna haft en roligare bil då jag älskar att köra, men med dagens bensinkostnader så fungerar det inte för mig.
ja hur gör vi , när alla pressas till att vara miljövän , dagen bilar med insprut / katalysator är otroligt rena ,
där har exakt hela övriga världen sitt ansvar att komma upp i våran nivå innan vi behöver göra drastiska förändringar för miljön .
att elbilarna har kommit är bra och borde intressera många i storstäderna främst , med utvecklingen av dessa så borde räckvidden och säkerhet lösas med tiden .
ja svär varje gång jag tankat de senaste 10 åren , men tankar lik förbannat 140-150 liter varje gång bara för att man behöver det i sitt liv , så skatt har jag garanterat betalat för att rädda denna mijö för det jag skitat ner många ggr om