2018-04-22, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
DEt är möjligt att det som du säger inte är någon väsentlig skillnad?

Jag kan dock med säkerhet säga att utan hyllarna hade jag inte alls klankat lika mycket

Varför klankar du och varför klankar du mer ju mer hyllare??
Citera
2018-04-22, 20:48
Medlem
Spelmissbrukets avatar
Hur säkra på dödsorsak kan man vara om man väljer att trots sin "säkerhet" obducera? För det första polisen sa var ju "vi vet vad som hänt, vi har alla svaren, men vi går inte ut med det i media." och som jag förstod det obducerade man Efter detta uttalande? Är detta ett normalt sätt att gå tillväga?

Riktigt tragiskt att han gått ur tiden, han bar uppenbarligen på en psykisk sårbarhet för att stå i rampljus och vara under stress och press. Autism och/eller högkänslighet eller dylikt. Jag vet självklart inte, men jag kan bara spekulera.

Vila i frid!
Citera
2018-04-22, 20:48
Medlem
hängballens avatar
Han hängde sig, slutspekulerat.
Citera
2018-04-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

Källa?
Citera
2018-04-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Ironi tillhör 90-talet. Vet du hans lön? Oavsett, så (enligt mig) så var det i dokumentären inte så många av hans kompisar som var sympatiska. Dock stack denna snubbe ut. Är du av annan åsikt?
Denna tråden har ju spårat för längesen, men vi väldigt olika uppfattningar av honom ja.

Det räcker så.
Citera
2018-04-22, 20:51
Medlem
Citat:
Säger häng-ballen av alla.
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven

Jag har själv följt honom från dag 1....dvs från tiden när han började skriva kommentarer & lägga ut sina låtar på dessa forum. Detta gör att jag tycker det är förjävligt eftersom man har följt hela resan. Jag har aldrig brytt mig när en kändis har dött eller blivit berörd. Men jag grät både igår & idag.

Med hans paus såg jag fram emot hans Avicii-sound som också kom fram i Lonely Together & Without You och där han även sa att han skulle tillbaka till sina rötter. Jag såg fram mot ännu mer ny musik i det gamla stuket. Fan Tim, du dog verkligen för ung.

Alla som dör unga dör för unga.

Vad byggde hans kändisskap främst på? Folk har framfört här att ahn jobbade mycket tillsammans med Madonna och Coldplay och Lenny Kravitz och några andra mer eller mindre kända musiker, men Avicii var väl inte kändis för att han jobbade tillsammans med en massa kändisar och halv-kändisar? Karln måste ju ha gjort något eget?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelmissbruket
Hur säkra på dödsorsak kan man vara om man väljer att trots sin "säkerhet" obducera? För det första polisen sa var ju "vi vet vad som hänt, vi har alla svaren, men vi går inte ut med det i media." och som jag förstod det obducerade man Efter detta uttalande? Är detta ett normalt sätt att gå tillväga?
Det skedde innan, givetvis.
Citera
2018-04-22, 20:56
Medlem
Citat:
Hur vet du det
Citera
2018-04-22, 20:58
Medlem
Familjen kommer väl ärva vs 50 mille.men Tim var värd 100 miljoner hjärtan..varför
Citera
2018-04-22, 20:59
Bannlyst
Jag tror inte han är död. Det här är bara det senaste kändisar kommer ägna sig åt. Dom gör en Tupac fullt ut. Varför skall Avicii inte döda sig själv och sen flytta till en varm och producera musik. Givetvis är han inte död. Konspiration jag tror Avicii lever. Precis som Bowie inte heller är död även om hans dagar är räknade.
Citera
2018-04-22, 21:02
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlataPlomo
Man förstår din ohyggligt låga nivå inom musik, på det sätt att uttrycka dig.

Okej.
Själv har jag skrivit ett akademiskt arbete om Grieg, så lite kan jag nog om musik ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in