2018-04-21, 16:46
Medlem
Zyxel04s avatar
Så j*vla gött att den där jävla Kindberg hamnat i problem, har aldrig diggat honom känns som en riktig fuling.

Hoppas verkligen ÖSK degregederas nu.
2018-04-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Så j*vla gött att den där jävla Kindberg hamnat i problem, har aldrig diggat honom känns som en riktig fuling.

Hoppas verkligen ÖSK degregederas nu.
Tufft att Örebro ska behöva degraderas för att Östersunds sportchef har fifflat.

Många som har svårt med det där. Örebro SK och Östersunds FK.
2018-04-21, 17:52
Bannlyst
Undrar när den här positiva energin ska drabba Östersund egentligen?
2018-04-21, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Undrar när den här positiva energin ska drabba Östersund egentligen?

Vänta bara! Tänk om dom får typ 5-6 förluster till på raken nu! Då kommer dom ju mosa övriga lag totalt sedan och ta ett enkelt guld. Lite oturligt för dom bara att dom hade två matcher i rad som bröt den fina sviten.

För övrigt: Älska Örebro!

Hur är det förresten? Papadopoulosnosdouspos skrev väl bara ett korttidskontrakt fram till sommaren eller hur var det? Han lär ju inte vara sugen på att fortsätta om det fortsätter såhär och då kan man räkna med ett ännu svagare ÖFK då! 🤡
Senast redigerad av trazke 2018-04-21 kl. 18:32.
2018-04-21, 18:33
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är Kerstin, boende på Ekerö... Hon är så mycket gnagare så det lyser om henne och då bor jag ändå på Ekerö

Hon är gårdare och bor vid tappen..

Grin on...

Örebro ser bra ut!
2018-04-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Inte en enda tyckte det var anmärkningsvärt? Många som gnällt på filmaren. Vad ska jag anmäla honom för? Jag är en supporter. Är väl tombol.. Disciplinnämnden som bestämmer det där tillsammans med svff (aik)

Om det verkligen hade varit en "dansk skalle" är det ju för lågt straff, hade varit snack om avstägning från Allsvenskan. Men ingen pratar om det, varför inte? Jo för det var ingen dansk skalle, det var två som hetsade upp mot varandra (där ligger det klantiga från Yuras sida) och en av de filmade.

Komiskt med de som skrev att Sundgren kan skadas allvarligt, för filmningen måste ju ha gjort ondare än ""skallningen""

Alla kan anmäla. Om de inte får in någon anmälan så kan de de ju inte döma.
2018-04-21, 18:49
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Alla kan anmäla. Om de inte får in någon anmälan så kan de de ju inte döma.

Sluta nu klart grindifare inte kan anmäla. Bara grina...
2018-04-21, 19:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Kul när Sema ska berätta att Kindberghärvan ej berör dem, men börjar staka sig (ej stammandet), inte hittar orden och drar ur sig någon floskel. Hade det ej betytt något hade man ju kanske bara sagt "Det spelar föga roll". Själv njuter jag. Kul att Örebro överraskar. Väldigt tunn trupp som är beroende av att startelvan är hel, right? By the way; Har Alfred något?
2018-04-21, 19:12
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Tufft att Örebro ska behöva degraderas för att Östersunds sportchef har fifflat.

Många som har svårt med det där. Örebro SK och Östersunds FK.

Hade någon blivit förvånad? Egentligen...
2018-04-21, 20:31
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
. Kul att Örebro överraskar. Väldigt tunn trupp som är beroende av att startelvan är hel, right? By the way; Har Alfred något?

Ja verkligen kul. Inom något år spelar dom i Champions League
2018-04-21, 21:05
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu får du förklara dig. Känner du den här Kerstin och hur vet du att hon är gnagare? Tror du verkligen att dom som sitter i disciplinnämnden är så dumma att dom bedömer utfallen efter vilka lag det handlar om? Det stinker bitterhet om dig.

Ja, jag känner den här Kerstin. Och du är ju fan dummare än tåget om du tror att jag tror det, men man måste ju få ge gliringar.

Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Hon är gårdare och bor vid tappen..

Grin on...

Örebro ser bra ut!

Jag vet precis var hon bor då jag har bott i längan mittemot. Hon är inte Djurgårdare så sluta låtsas.
2018-04-21, 21:13
Medlem
nomadics avatar
Jävligt fin laginsats idag! Marginalerna med oss visst men jag tycker ändå vi kontrollerar det hela väl förutom första 20 typ.

Bara att tacka att hemmalaget av någon anledning flyttade över Sema till vänster i andra halvleken. Han hade ju jätteövertag på Ring i första men försvann istället helt i andra.

Lagseger!

Mvh Serietvåan (Bajen har ju ändå redan avgjort)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in