2018-04-21, 14:50
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
När han sitter där i bilen och är helt trött/väck och han säger nåt om att han vill ställa in och så börjar en snubbe tjata om han inte bara kan köra lite radio, det är ju tydligen så viktigt. Och TB bara jomenvisst. Och kan knappt hålla ögonen öppna. Bra säger snubben ska vi säga om någon timme då.

Den sekvensen är vidrig. Ser han inte hur fan killen mår, radio-skiten skulle ju bli därefter men de vet väl att TB ändå tvingar sig att prestera och det blev hans fall.

Var fanns föräldrar och nära vänner? Hur kom det sig att ingen i Tims närhet agerade?
Citera
2018-04-21, 14:51
Medlem
niclasnjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
FY FAN!!

Ännu en svensk har gått bort till följd utav en girig invandrare!!

Alla vi som kände Tim visste att hans manager Arash "Ash" Pournouri drev honom ner i graven med all stress,press och medicinering.
För några år sedan när Tim mådde som värst och inte orkade mer så tvingade Ash mer eller mindre honom att fortsätta fortsätta fortsätta

"Alla vi som kände Tim"??? Skitsnack, du kände inte Tim Om det var fallet skulle du inte sitta och skriva en massa nonsens rörande saker som dyker upp i dokumentären. Snälla sluta lek hobby-kändis!!!
Citera
2018-04-21, 14:52
Medlem
Seirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Var fanns föräldrar och nära vänner? Hur kom det sig att ingen i Tims närhet agerade?

Riktig bra fråga... Det jag kommer o tänka på är just sociopater som den här "Ash" verkade vara som fick Tim att följa hans order om allt, försäkra människor i hans närhet om att allt går bra. I dokumentären snackar han ju med morsan via telefon och säger att allt är bra, när han ser helt jävla förstörd ut.
Citera
2018-04-21, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av room6527
Ska finnas en specialklinik för cancer-patienter inte långt från hotellet Muscat Hills, och av de senaste insta-fotona ser ju fan killen ut som han just gått igenom en strålbehandling, så påståendet att han "såg frisk ut" när man ser instagram-fotona blir tragikomiskt.

Känns som om managern städar efter sig för att dra snabbt....

Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
Fast det har väl alla stora band som är på turné? Inget som är specifikt för just DJ och housemusik.

t.ex.
Iron Maiden: https://ironmaiden.com/tours/legacy-of-the-beast-tour-2018
The Offspring: http://offspring.com/tour

Och då har grabbarna i Iron Maiden hållit på en jävla massa år.

Inget för att förminska vad han gjort eller att det är tufft att vara turné o.s.v. men menar bara att blir man knäckt av att vara på turné och ha många spelningar då är man nog i fel bransch. Alla de stora inom alla genrer håller på såhär, jag fattar inte hur de orkar men det gör dem uppenbarligen.

Iron Maiden: maj-augusti..

Avicii körde var 3:e dag i 8 år.. förstår alla att det funkar inte..managern bär skulden för det här..vansinnigt schema..
Citera
2018-04-21, 14:54
Medlem
Citat:
Jag gissar att de inte visste hur jävla illa det var, dokumentären släpptes ju nu i April och det är ju genom den som du och jag och alla andra verkligen fick se hur skevt allt var. Många andra som var nära TB fick säkert en chock över att se hur han behandlades. Tror säkert att de fick upp ögonen, iaf någon, men han avlider ju ca 3 veckor efter den.
Citera
2018-04-21, 14:55
Medlem
Det går nog inte sätta sig in i känslan när det är så jävla många människor som påverkas av ens beslut. Det är en hel industri ...mängder med människor som är beroende av en artist av hans storlek och så orkar man inte igentligen ro runt det. En dag vaknar man nog och inte förstått hur det kunde bli så.
Citera
2018-04-21, 14:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Anonymous
Han tog inte till något heroin...

Kan folk göra sig själva en tjänst och titta på dokumentären innan ni postar diverse skit? Och sedan folk som ”jag har aldrig hört om snubben” måste fan ha bott under en sten.

Han pratade själv om heroin i dokumentären. Titta själv en gång till. Jag tillhör för övrigt inte dem som inte hört talas om honom. Eftersom jag inte själv uppskattar musiken intresserade mig fenomenet med hans framgång sedan bakåt i tiden.
Citera
Medlem
biggander2s avatar
Nu har äcklet Ash skrivit snyfthistoria på Facebook och Instagram. Han verkar tycka det är jättesynd om sig själv. Han lägger ut en hel historia för allmänheten och skriver sen att det är hans sorg som pratar och att inlägget bara är för honom, ingen annan.

Svin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mach3
nget för att förminska vad han gjort eller att det är tufft att vara turné o.s.v. men menar bara att blir man knäckt av att vara på turné och ha många spelningar då är man nog i fel bransch.

Det var ju det han insåg. Varför tror du han avslutade att turnera? Han kunde inte eftersom han inte var gjord för det. Det ska han ändå ha cred för. Hellre det än att se ut som Ozzy och bli en hjärndöd pundare.
Citera
2018-04-21, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av outback.rascal
Bara jag som reagerar på att uppståndelsen inte är så stor som man hade kunnat tro?

Vad menar du?

Nyheten har stått över hela världens nyheter. Mängder av musiker jorden runt har skrivit om det, bland annat Madonna som exempel. Nattklubbar världen över har hyllat han. Tyst minut och allt möjligt.

Vad tycker du mer skulle ha gjorts?

Igår fanns det en tråd med över 800 inlägg som kom under några timmar. Av någon anledning är den borta nu.

Mycket tråkig nyhet. Jag vart ledsen av att få höra om det här, trodde inte jag skulle reagera så. Men det var mycket oväntat.
Citera
2018-04-21, 14:59
Medlem
loxas avatar
Väldigt tråkigt att höra.
Såg han på Summerburst 2011 innan han riktigt slagit igenom och han blev genast en favorit i EDM genren.

Han verkar ha varit en arbetsnarkoman som borde ha blivit tvångsinlagd på något rehabiliteringshem för att kunna släppa omvärlden.
Citera
2018-04-21, 14:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Anki Liden, hans mamma, har ju varit ute i pressen och varit orolig för hans hektiska schema.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in