Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Ja, men Djurgården är definitivt femma på den listan.
Bajen är inte ens på den listan, så fortsätt du att göra dig lustig. Ni har fortfarande lika många guld som Fässbergs IF och IK Sleipner mfl..
Citat:
Ursprungligen postat av
Duffie
Skulle jag dra en lista skulle det nog vara
MFF
Blåvitt
AIK
Norrköping
Sen är det extremt svårt mellan många lag som tex Helsingborg, Örgryte, Hammarby, Djurgården och till och med kanske Elfsborg.
Värt att notera att jag tänker då i ett historiskt perspektiv.
Berätta mer om din historik här. Malmö lägger du först, men dom har ju knappt någon historia överhuvudtaget. När tog dom första guldet, på 40-talet? Det var ca 50 år efter att GAIS, Örgryte, IFK Göteborg, DIF, AIK och till och med Helsingborg slagits om guldet..
Nu är ju jag extremt färgad, men jag skulle sätta DIF i paritet med AIK sportsligt, dock bakom supportermässigt. Ska man prata supportermässigt så ligger AIK, DIF och (tyvärr) Bajen hästlängder för närmsta motståndare. Göteborg och Malmö är väl närmast skulle jag säga och argumentet lär komma att Malmö allt är ena rackare på att ha folk på matcherna men det är ju hemmamatcherna.. Ni har fan knappt ett följe värt att nämnas i 90% av bortamatcherna. Det är alla Stockholmslagen bättre på.