2018-04-10, 22:00
Medlem
Fick Phoenix en surfarbil i present, eller? (i reklamen för nästa vecka)
Citera
2018-04-11, 07:22
Medlem
enfindams avatar
Jag undrar om Jesper och Mia inte vill inse att barnen har vuxit upp? Han fick till ett roligt prank som han skrämde Mia med bland sladdarna där.
Citera
2018-04-12, 16:28
Medlem
kukflashs avatar
Min favorit är Penny. Snäll syster som bryr sig om andra. Hon vill nog bara vara hemmafru som mamma Mia.
Citera
2018-04-12, 18:57
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Min favorit är Penny. Snäll syster som bryr sig om andra. Hon vill nog bara vara hemmafru som mamma Mia.
Så ligger det till ja. Därför var det extra kul när hon i senaste avsnittet klagade på att Phoenix (som är ett antal år yngre än henne) inte hade gjort något med sitt liv och bestämt vad han skulle studera o.s.v. och han kontrade och frågade vad hon ”jobbade” med i sitt liv. Hon blev svarslös och svaret är ju att hon inte gör något annat än att glida runt på en räkmacka på pappa Jeppes pengar och hennes sugardaddy till pojkvän i form av ett hockeyproffs som också skulle kunna vara henne farsa.

Jag håller dock med om att Penny är den klart vettigaste av barnen. Philippa kan nog också bli vettig bara hon växer upp lite.
Citera
2018-04-17, 21:36
Moderator
Dr Kings avatar
Ingen skräll att majoriten av ”skämten” på Parneviks stand-up kväll är långt långt under bältet och riktigt usla.

Mias ”timing” vid leveransen av Nours skämt var verkligen otroligt dålig.
Senast redigerad av Dr King 2018-04-17 kl. 21:52.
Citera
2018-04-17, 22:48
Medlem
Är det bara jag som tycker att Peg konstant är otrevlig mot Filip?
Citera
2018-04-18, 00:14
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baarneey

Instämmer. Filip är dessutom en douche bag som tar all skit.
Citera
2018-04-18, 00:36
Medlem
Bosse var(/är) bästa ståuppare och det var ju ändå bara i telefon. Kul att se Phoenix riktigt glad över mammas överraskning som han först fasade över. Undrar bara var brädan ska få plats? Jesper har ärvt alla Bosses glada upptåg men blev också ordentligt road av Mias totalt obegripliga ståupp. Han kommer nog komma ihåg detta när någon letar efter något i hemmet. Kolla i mammas f--ta, det är kanske där.
Citera
2018-04-18, 02:06
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baarneey
Hon är sur och grinig på allting. Allt som Filip säger är fel tydligen, riktigt jobbig människa. Förstår inte hur han kan vara ihop med henne.

Lite äckligt att Philippa inte kan ta rätt på sitt mensblod själv utan låter pappa jesper få tvätta det. Hon är väl iallafall 17-18 år?
Citera
2018-04-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tycker att Peg kan vara riktigt barnslig, speciellt i dagens avsnitt när dom åkte iväg och spelade minigolf ihop och hon satt kvar ensam och svartsjuk på hennes syster...

Jättemärklig reaktion, scriptat eller är hon sådär omogen? Det kändes ju som att produktionen försökte bygga upp nåt sorts drama när Peg försökte ringa till Penny som inte svarade och hon hävdade att hon blev "ignorerad".

Har sett två avsnitt och mycket känns rätt krystat. Mer script än någonsin måntro?
Citera
2018-04-19, 16:37
Medlem
ace_secs avatar
Denna säsong blir det väldigt tydligt hur extremt omogna barnen är!
Citera
2018-04-20, 19:55
Medlem
Satan va sjukt när peg vinner och kommer fram för att hämta flaskan ropar jesper pussy whipped till hennes pojkvän. Är han helt störd vidrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in