Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Du måste ha problem med läsförståelsen. Nej, det har jag inte och kommer inte att förespråka i detta läget öht. Bomba sönder är min åsikt.
Och vad ska vi göra åt det menar du? Min personliga åsikt är att Assad skulle bombats för många år sedan, så det är väl sent nu. Tro inte att Trump gillar det här det är republikanerna som tar honom i örat. Ryssland springer med lätta fötter nu och söker för att undvika krig. Dom ber om säkerhetsrådsmöte.
Bra att du förtydligar att du vill ha ett världskrig.
“Some men aren't looking for anything logical, like money. They can't be bought, bullied, reasoned, or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.”
Känner du igen dig i de orden kanske?
Gång efter gång i tråden får du frågor ställda till dig och information serverad. Det enda du producerar i respons är din personliga uppfattning. Öppna ögonen!
Skulle May trycka på knappen ikväll så kan vi mycket väl se fram emot ett väldigt jobbigt decennium i Sverige och Europa. Alla våra kära inhemska IS-tjänare aktiveras och utlöser både ett och annat utöver det som ett världskrig naturligtvis orsakar.