2018-04-09, 23:54
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14
Och ni klarar inte ens av att vinna hemma mot oss.

Sluta låta barcabebisar okej?
Jasså gör vi inte det? Konstigt, resultaten säger annorlunda. För övrig har jag svårt att förstå dit svammel.
2018-04-10, 00:12
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Med viss fördel för bortalaget? I mina ögon hade 1 poäng efter nästan 30 minuters spel med en man mer räknats som en förlust.

Nja, i snitt går det fler utvisningsminuter än så per obesvarat mål för det fulltaliga laget, tror jag.

Hemmafördel är i snitt värt mer.

Men visst kändes det som ett misslyckande för oss under matchen.

Utvisningar i andra halvlek har ingen påverkan på slutresultatet enligt denna studie.

http://ftp.iza.org/dp10174.pdf
Senast redigerad av Gullegubben 2018-04-10 kl. 00:19.
2018-04-10, 00:17
Medlem
Plebeiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabplayer
Härligt att Häckens sportchef Sonny Karlsson friskar upp den platta mediakulturen i fotbollssverige. Läs fotbollskanalen om ni inte har sett. Sonny gillar inte det han läser i Göteborgsposten.
Fantastiskt. Vet du om utbrottet fångades på film? Vad var det som skrevs i GP?
2018-04-10, 02:02
Medlem
Gullegubbens avatar
Är det någon som vet varför Milosevic har Sjöström som mellannamn? Jag trodde båda hans föräldrar var serber.
2018-04-10, 03:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det är verkligen helt obegripligt hur Brorsson resonerar, han ska va glad att han fortfarande är på planen men så gör man nåt så korkat att han drar Goitom i armen på offensiv planhalva och helt regelrätt åker man ut. Det går inte å förstå tankegångarna.

Det är det som är problemet, han tänker inte alls. Fullständigt korkat det han gör, speciellt hur han blir utvisad. Hade jag fått välja så hade Brorsson fått vila ett bra tag framöver. Han är helt övertänd precis som mot Vardar borta, helt jävla sinnessjukt.

Annars tack för en god match dock fegade ni lite väl mycket i andra.
2018-04-10, 06:48
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Är det någon som vet varför Milosevic har Sjöström som mellannamn? Jag trodde båda hans föräldrar var serber.

Serb/finne.
2018-04-10, 07:03
Medlem
Ergasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Tror inte det, men det hade varit kul, för Balkander är ju BK Rövens mest fanatiska supporter.
Han vet nog hur Balkander ser ut alltid. Nej det var han som refererade matchen från plats som var föremål för utbrottet. Hittar inte hans livereferering nu så här i efterhand på GPs hemsida.
2018-04-10, 10:32
Medlem
Astrorbits avatar
El Kabir är ju smällfet. Floppar i häcken.
2018-04-10, 10:35
Medlem
mishimas avatar
Känner i efterhand att vi borde ha genomskådat AIK vid utvisningen. Ett lag som backar hem hemma mot Dalkurd satsar inte offensivt borta mot Malmö även med en spelare mer. Det borde man fattat. Vi borde behållit två anfallare och inte gått ned på en. Då tror jag vi i varje fall hade skapat fler chanser.
2018-04-10, 10:36
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Kvällens match mot IFK Göteborg känns öppen. Båda lags försvar känns skakigt, så det kan sluta hur som helst. Tror på 2 - 2.
2018-04-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrorbit
El Kabir är ju smällfet. Floppar i häcken.

https://pbs.twimg.com/media/DaXkuS4XUAEx3TY.jpg:large

Hoppas han och hans extra kilon kan ta med Häcken ner till de lägre divisonerna, obefintliga bortafans i den ”förfinade ungdomsakademin”.
2018-04-10, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Han vet nog hur Balkander ser ut alltid. Nej det var han som refererade matchen från plats som var föremål för utbrottet. Hittar inte hans livereferering nu så här i efterhand på GPs hemsida.
Häckens klubbdirektör Dennis Andersson verkar inte vara helt nöjd med Sonnys beteende.
Citat:
– Det är ett utfall av djup frustration från hans sida och som jag har förstått det har den byggts upp under lång tid. Men det urskuldar absolut inte det inträffade. Man agerar inte så, punkt slut.
http://www.gp.se/sport/gp-s-reporter-p%C3%A5hoppad-av-h%C3%A4ckens-sportchef-1.5561402

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in