2012-07-17, 10:38
  #37
Medlem
Ketogan och petidin syns inte på Opiattest...
2012-07-17, 21:03
  #38
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papavier
Med uppe i norr menar jag på den ort där LABO pågår.. MVH

Förlåt för OT, men vad är LABO? *nyfiken*
2012-08-01, 08:27
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadadpundare
Oxynorm,oxycontin syn ej på stickor bara på analys. Sluta nojja nu ni som är färska!

Analys? Vilket innebär att de specifikt måste leta efter oxykodon eller?
2013-06-01, 07:07
  #40
Medlem
Men om provet skickas på analys och de enda förkryssade fälten är opiater, cannabis,kokain, amf och bensodiazapiner så kan man ju omöjligen testas för exvis bupe?
Har själv skickat på analys tidigare och då behövde man kryssa i extrafält för exvis clonazepam.
Såg med länken som någon skickade angående Ferles GC/MC test.
Det är klart att alla droger kan spåras som finns upptagna där men provremissen måste ju först innehålla frågeställning kring dessa!?
2018-04-08, 10:01
  #41
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Tidigare i tråden nämns det att fentanyl ej syns på up men detta stämmer väl inte i dagsläget?

För jag har lämnat positivt på fentanyl men sen har jag dock även inte gjort det men det har ju hänt med andra preparat också.
2018-04-08, 10:17
  #42
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in