Citat:
Ursprungligen postat av
finanshajen-
Det är väldigt många blattar som röstar SD. Flera av deras procent är tack vare utlänningar.
Nu kommer AfS och kallar sig för återvandringspartiet. Grattis era mongon, SDare som påstår sig rösta AfS kommer ändå lägga sin röst på SD och ni förlorade alla eventuella procent av dom utlänningar vi har som sköter sig.
Skärp er

Du verkar lite vilsen kring hur dagens politiska landskap ser ut. Efter att Trump vann och Brexit gick igenom, men inte mycket förändras, så börjar folk nu på riktigt söka efter folk som vet vilka som kan tänkas vara ansvariga för allt kaos vi ser i världen idag.
Jag är inte jätteinsatt i AfS än men vet att det är en falang som utesluts av
Sionisterna såsom Rickard Jomfshof i SD
Vi behöver inte peka finger någonstans men alla som har nått ens att gränsfall rösta SD idag börjar förstå att problemet visar sina symptom inrikes, säkerhetsmässigt, ekonomiskt m.m. Men roten till problemet har ännu inte sett dagsljust mainstream. Men jag har en känsla av att det kommer. De är inte lokala, de är långt bort. Förändring måste ske i hela väst. Vi måste återta makten till folket, och låta ekonomin återgå till en guld- &silver uppnackning.
Den dagen folk inser vad 9/11 egentligen var, främst en false flag för att destabilisera MÖ så att Israel och USA kan hämta resurser där och Ett Större Israel som finns planerat sessan länge kan uppstå. Våra kartor kommer snart att ritas om, vänta ni bara.
Skulle i ett fall där en person som kom ifrån en tidigare del utav Syrien kunna återvända om den delen av världen helt plötsligt är Israel? Tror inte det va.
Det ska bli spännande att se vad det blir av de, tror de får min röst iaf.