2018-03-08, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Svar Nej, Kgb,s generation var i samma ålder men behövde inte pappa att hålla i handen!
Däremot Baby Firman får man ge någorlunda kredd. De var en generation som klev rakt in i hetluften.

Visst är det så!

Tyvärr vill jag nog påstå att vi inte kommer se denna utveckling i samma klass på många många herrans år.
Citera
2018-03-08, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
När har dif någonsin varit tyngst på yngrescenen?
Dy generationen efter dmg sopade i vart fall Bajen varje gång. Dmg killarna var riktigt tunga också
Citera
2018-03-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoutsider
Dy generationen efter dmg sopade i vart fall Bajen varje gång. Dmg killarna var riktigt tunga också

Dmg okej, inte bäst. Dy som var samma generation som Baby Boys/lite äldre än BBS?
Citera
2018-03-11, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios

Dmg okej, inte bäst. Dy som var samma generation som Baby Boys/lite äldre än BBS?

Liknande åldrar i all tre, BB kanske snittade lite högre. BB mötte aldrig dy. BB togs upp till firman innan dy till dfg.
Citera
2018-03-11, 09:59
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Sämst är Malmö. Har de stått 30 sekunder mot en bra firma om man undantar yngre? Så dåliga att de la ner firmagrejen.

Hahaha. Du snackar, mannen. Malmö United är fullt levande och det vet alla som har koll. Summer 2018 - Smockan hänger i luften!!! Väl mött!

Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Svar Nej, Kgb,s generation var i samma ålder men behövde inte pappa att hålla i handen!
Däremot Baby Firman får man ge någorlunda kredd. De var en generation som klev rakt in i hetluften.

Minns kaxiga PK som föll som en fura mer än en gång. Hahaha! Känner flera av dessa bajen grabbar, ville mer än vad dom kunde åstadkomma. Asfaltpatrullen kallades dom av True Rockers i Malmö, då dom verkade tycka om smaken av blod och asfalt när dom kröp omkring på gatan med gråten i halsen efter ett box. Undantaget var dom som sprang så klart Hahaha! Loosers med hjärta, hehe! Fuck them all!!!
Citera
2018-03-13, 01:04
Medlem
OJ.
Inte nog med att Firman Boys inte kan vinna ett box i gropen längre nu blev dom överkörda på medlemsmötet med.

Citat:
Vi har därför tagit beslut att som utgångspunkt inför årsmötet stödja såväl Valberedningens styrelseförslag med Per Bystedt som ordförande, samt den nuvarande Valberedningen (Patrik Karlsson, Andreas Ahlqvist och Bojan Djordjic) för ytterligare en mandatperiod. Det tror vi är det bästa för AIK Fotboll i detta läget

www.sverigescenen.com

Men inte ens denna batalj vann Firman.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zLQJPq/min-familj-kommer-fa-lida-for-det-har
Citera
2018-03-13, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
OJ.
Inte nog med att Firman Boys inte kan vinna ett box i gropen längre nu blev dom överkörda på medlemsmötet med.

www.sverigescenen.com

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/zLQJPq/min-familj-kommer-fa-lida-for-det-har

Firman vann förra säsongens största box så sent som i höstas, vad snackar du för skit?
Citera
2018-03-14, 22:36
Medlem
Citat:
OJ.

www.sverigescenen.com

Per Bystedt vald till ordförande i AIK FF AB. Firman verkar ha gått segrande, ändå...
Citera
2018-03-16, 23:22
Medlem
Vad dog den här KGB snubben Mackan av?
Citera
2018-03-17, 01:14
Medlem
Frimurares avatar
Citat:

Jag har inte haft koll på KGB sedan, ja, när? Vilken Mackan? Var det BBS-grabben som gick över till Ultra Boys?
Citera
2018-03-17, 01:39
Medlem
Citat:

Cancer.
Citera
2018-03-17, 04:32
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggy
Cancer.

Då hade jag alltså rätt. Jävligt trevlig kille. Jag hoppas att vi alla kan enas om att han vilar i frid <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in