
Fyfan, vad kul, jag har inte skrattat så mycket på länge, har du skrivit den versionen?
Hoppas att du förstår vad det är annars är du fanimej lam.
Varför skulle man få någon annans kontolösen bara för att man skickar med sitt eget :?:
Det finns ju för gudskull hundratals sådana brev som florerar på nätet, "skicka detta brev hit och dit", till olika hotmail__stafff, autoadmin...osv...osv.
LOL