2007-02-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihi
Men 170 kg när man preppat och tränat i flera år. vad säger det. Man kanske sak börja med biljard istället

Jo då känns det som om man började lite för tidigt.

Mina marklyft gick upp till 150 så fort jag lärt mej BRA teknik innan dess så var jag bara ett mongoffer som försökte slita av mina ryggkotor.
En polare som jag tränar nu kommer kunna reppa på 100 i mark direkt utan att svettas så fort jag lärt han vad som gäller, fan min syrra tar 100 i mark 3:e passet hon körde.

Min syrrans pojkvän tog 120 mark förra veckan o han har väl kört 7-9 markpass i sitt liv(tränat 9 månader totalt) de flesta har varit fokuserade på teknik då, men jag pressade han att maxxa ett pass då han fjollat för mycket.

Rent generellt så ska de flesta människor som e friska och normala kunna ta 100kg i mark första gången dom går in på gymmet OM DOM KAN TEKNIKEN man kan ju inte stressa fram vikterna i mark för nybörjare det bäddar för skador, och kanske inte alla kvinnor men de flesta män.
Citera
2007-02-07, 10:21
Medlem
Citat:
Men 170 kg när man preppat och tränat i flera år. vad säger det. Man kanske sak börja med biljard istället

Men åhh... läs vad du själv skrev:
Citat:
det gör många första dan på gymmet

Anyway, vi är ju överens i varje fall
Citera
2007-02-07, 10:41
Medlem
hihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum
Men åhh... läs vad du själv skrev:

Anyway, vi är ju överens i varje fall

Om man behöver preppa och träna i flera år för att uppnå vad en del nybörjare gör, då kanske biljard är en lämpligare sport.

ps. Det är inte lätt att vara pedagogisk och förklara för en som både är full och dum.
Citera
2007-02-07, 13:31
Medlem
Citat:
Om man behöver preppa och träna i flera år för att uppnå vad en del nybörjare gör, då kanske biljard är en lämpligare sport.

ps. Det är inte lätt att vara pedagogisk och förklara för en som både är full och dum.

Undrar vem som är full o dum? Du fattar ju fortfarande inte, ja ger upp.
Citera
2007-02-07, 21:12
Medlem
hihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum
Undrar vem som är full o dum? Du fattar ju fortfarande inte, ja ger upp.

Det är ju du som ÄR fullodum
Citera
2007-02-10, 18:51
Medlem
biggens avatar
ha ha!!!
Citera
2007-02-16, 18:08
Medlem
Goatboys avatar
va fan,

När jag var 16 så tog jag 100kg i marlyft första gången, veckan efter reppade jag på 140...

1 år senare med många OCH långa Uppehåll maxade jag 170kg och hade kanske kört marklyft 10ggr...

Jag vägde 65kg vid det tillfället och det gör jag nu med och tar det vilken dag som helst och jag tränar inte ens...

Biljard? Kanske är något för dig?

Edit:

Fan hade jag sett ett grymt vältränad kille (som du verkar vara) Få kämpa o skrika med 170kg skulle ja skratta så ja pissade ner mig

Allvarligt! Marklyft är en viktig övning!
Citera
2007-02-16, 18:30
Medlem
hihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy
va fan,

När jag var 16 så tog jag 100kg i marlyft första gången, veckan efter reppade jag på 140...

1 år senare med många OCH långa Uppehåll maxade jag 170kg och hade kanske kört marklyft 10ggr...

Jag vägde 65kg vid det tillfället och det gör jag nu med och tar det vilken dag som helst och jag tränar inte ens...

Edit:

Fan hade jag sett ett grymt vältränad kille (som du verkar vara) Få kämpa o skrika med 170kg skulle ja skratta så ja pissade ner mig

läs tråeden en gång till så KANSKE du förstår vad jag skrivit

för övrigt så brukar JAG träna på 250 kg (4-5 reps) i marklyft
Citera
2007-02-16, 18:36
Medlem
karlshamn_yes avatar
Pinsamt och se hur viktkåta folk är..
Citera
2007-02-16, 18:39
Medlem
hihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Pinsamt och se hur viktkåta folk är..

Ja , en del bygger ju med spraymålad frigoliot:
Citera
2007-02-16, 19:41
Medlem
hihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy
va fan,

Edit:

Jag tror att jag kan använda dig som hantel när jag kör biceps
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in