Om priset faller ner till, eller kanske snarare under, X dollar tror man inte längre på att det är en uppåt-trend som tycks ligga i lyften utan snarare(?) tvärt om.
Nu börjar blockkedjorna rulla ut i verkligheten, utanför kryptovalutevärlden. Lantmäteriet kommer att hantera fastighetsöverlåtelser via blockkedjeteknik. De har hållit på och utvecklat i ett par år och nu verkar det börja dra ihop sig till att gå live. Använd mobilen för att överlåta ditt hus till nya ägaren. Smidigt. Tar timmar istf 3-6 månader.
Nu börjar blockkedjorna rulla ut i verkligheten, utanför kryptovalutevärlden. Lantmäteriet kommer att hantera fastighetsöverlåtelser via blockkedjeteknik. De har hållit på och utvecklat i ett par år och nu verkar det börja dra ihop sig till att gå live. Använd mobilen för att överlåta ditt hus till nya ägaren. Smidigt. Tar timmar istf 3-6 månader.
Nån analytiker tror den kan gå ner till 499$ innan det vänder så jag har is i magen innan investering sker.
Hehe, "nån analytiker" dagens börshajar scannar nätet och hittar "nån analytiker" som man gillar, och investerar sedan sina 500 kr efter noga övervägande..
Av vart jag hört från "experter" är att den som lägst kan gå ner till runt 3k men att det är extremt otroligt att den skulle göra det. Är nog dumt att köpa in sig närmsta dagarna iaf.
(tänkte inte på att denna tråd handlar om ETH, men med tanke på att ETH följer BTC-kursen så anser jag min kommentar vara relevant)