Citat:
Ursprungligen postat av
Västkustskt
Jag fick två paket i går utan avgift. De kom hit via Holland.
Citat:
Ursprungligen postat av
DocentenG
Fått två paket från Kina under mars (2/3 och 7/3). Ingen av dem har blivit belagt med avgift. Den ena verkar ha gått vi NL eftersom REK-koden på avin slutar på NL.
Om du beställt från aliexpress, kan du logga in på ditt konto och klicka
"My Orders"=>"Viev Detail"=>"View Delivery Detail"
Då kan du se om det du beställt kom fram till Sverige innan eller efter 1/3.
Om du använde aliexpress, och sakerna kommit fram till Sverige efter 1/3,
vilken Logistics company använde du?
(står längre ner på "View Delivery Detail" sidan)