2018-03-07, 13:22
Medlem
Vad finns det för smaskigt att rapportera om och kring 49-årige fånen Fabian Fjälling som driver hatsajten Granskning Sverige. Vad har han för bakgrund? Är han uppväxt i Torslanda, där han bor? Hur kommer det sig att han har en från utlandet importerad asiatisk (Thailändsk?) fru som är elva år yngre honom själv. Är han för oattraktiv för smarta och tänkande svenska tjejer?

Är Fjälling ett taget/påhittat namn? Är förnamnet Fabian också taget? Jag menar ingen vettig människa kan ju acceptera att den blir döpt till Fabian utan att döpa om sig i vuxen ålder.

Borde finnas hur mycket som helst att gräva kring när det gäller denna filur, bakgrund etc.
Citera
2018-03-07, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Borde finnas hur mycket som helst att gräva kring när det gäller denna filur, bakgrund etc.

Förekommer i Lexbase.. också nyfiken på honom.
Citera
2018-03-07, 13:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Fd militär. Antar att han lever gott på pension om han idag inte har ett annat yrke.

Citat:
Fabian Fjälling

Fabian är trebarnsfar och har jobbat som stridspilot i det svenska Flygvapnet. Han har flugit Viggen och några timmar JAS Gripen.

Fabian kom med i Granskning Sverige efter något av de första programmen Johan publicerade, och kallade sig i början för Erik Johansson. Efter ett misstag med skype råkade Fabian skicka sökvägen till sin dators hårddisk till Malin Lernfeldt efter en genomförd intervju, och det tog sedan ca 24 timmar innan Expressen stod på Fabians dörrtrappa och ville ställa frågor. Syftet med detta besök var att tysta alternativ media i allmänhet och Granskning Scverige i synnerhet, men det lyckades dåligt. Videoklippet från besöket blev ett av Fabians mest spridda.
https://www.granskningsverige.se/about/
Citera
2018-03-07, 13:34
Medlem
DrPwgyms avatar
Han är fyra år yngre än mig och vi gick i samma skola som barn. Jag har inga speciella minnen ifrån den tiden men han var en elev som alla andra, och en av hans klasskamrater i grundskolan påstår att han hade bra betyg och var duktig. Sedan vad han gjort som vuxen vet jag inte.
Citera
2018-03-07, 14:18
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Vad finns det för smaskigt att rapportera om och kring 49-årige fånen Fabian Fjälling som driver hatsajten Granskning Sverige. Vad har han för bakgrund? Är han uppväxt i Torslanda, där han bor? Hur kommer det sig att han har en från utlandet importerad asiatisk (Thailändsk?) fru som är elva år yngre honom själv. Är han för oattraktiv för smarta och tänkande svenska tjejer?

Är Fjälling ett taget/påhittat namn? Är förnamnet Fabian också taget? Jag menar ingen vettig människa kan ju acceptera att den blir döpt till Fabian utan att döpa om sig i vuxen ålder.

Hans fru är adopterad som barn, om jag är rätt informerad.

Jag tycker att du raljerar lite väl mycket...
Citera
2018-03-07, 14:31
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Förekommer i Lexbase.. också nyfiken på honom.

Frågar du om han förekommer i Lexbase, eller förekommer han i Lexbase?

Om det är det senare, vad för typ av åtal/dom talar vi om?
Citera
2018-03-07, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Frågar du om han förekommer i Lexbase, eller förekommer han i Lexbase?

Om det är det senare, vad för typ av åtal/dom talar vi om?

Han förekommer i Lexbase, jag vet inte varför.
Citera
2018-03-08, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Men skärp dig! Fabian behöver inte vara tillgänglig för att svara på frågor, han är ingen tjänsteman eller anställd vid public service osv.
Däremot så ska politikerna och framförallt de ormiga journalisterna som sålt sin själ till globalisterna ställas till svar.

På allvar så länkar du alltså till en intervju med Mattias Ståhle "infiltratören" han lyckades ju ens inte med det, det enda han sa sig avslöja var att Granskning Sverige skulle kunna betala ringare, detta kunde dock inte bekräftas eftersom Mattias "infiltratören" Ståhle kom aldrig längre än att nå deras sökportal som fanns på hemsidan.

"Sålt sin själ till globalisterna".

Som ansvarig för en hatsajt borde han vara tillgänglig och svara på frågor varför han beter sig som han gör och lägga korten på bordet. Han är lika mycket ansvarig utgivare som en person som jobbar på en tidning. Bara en tidsfråga innan vi har knäckt Fjälling fullständigt och han kryper fram från den sten han befinner sig under och han kommer på mer vettiga tankar. Hans importerade asiatiska fru borde inte vara svår att klämma åt heller. Någon här som vet vad hon jobbar med?
Citera
2018-03-08, 20:07
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
49-årige fånen

Han är en fd stridspilot.

Om man jämför din bakgrund med hans bakgrund. Kommer din meritlista ens i närheten av hans?

Citat:
Fabian är trebarnsfar och har jobbat som stridspilot i det svenska Flygvapnet. Han har flugit Viggen och några timmar JAS Gripen.

https://www.granskningsverige.se/about/
Citera
2018-03-08, 21:14
Medlem
Insyn5s avatar
Fabian Fjälling drar sig tillbaka och lämnar Graskning Sverige då hans fru och döttrar hotas.

https://www.youtube.com/watch?v=kcpnKfGYYfw
Citera
2018-03-09, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Fabian Fjälling drar sig tillbaka och lämnar Graskning Sverige då hans fru och döttrar hotas.

https://www.youtube.com/watch?v=kcpnKfGYYfw

Han framstår inget annat som galen med sin uniform och stridsmedalj på.
Citera
2018-03-09, 02:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klannationell
Och?! Lexbase finns åtskilliga svenskar med i - utan att det behöver vara något nämnvärt.

Det är ändå intressant, men du verkar närmast förolämpad av informationen. De flesta som är med där har gjort något korkat.

Det handlar om ett strafföreläggande, så det är något mindre allvarligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in