2018-03-07, 12:39
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Jag har noterat något. Tjejer som är SD är snyggare än 7-klöverns. Absolut fulast är F! Och mp-damer. Sn kommer V-tjejerna. Jag skulle själv ranka SD-kvinnor som attraktivast sen KD eller Moderaterna. Hur kommer det sig att snyggare tjejer drar sig till SD?
Citera
2018-03-07, 12:42
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Jag har noterat något. Tjejer som är SD är snyggare än 7-klöverns. Absolut fulast är F! Och mp-damer. Sn kommer V-tjejerna. Jag skulle själv ranka SD-kvinnor som attraktivast sen KD eller Moderaterna. Hur kommer det sig att snyggare tjejer drar sig till SD?
Men vad du tycker är snyggt kanske någon annan tycker är fult? Men om vi utgår ifrån ditt perspektiv så är de snyggare för deras föräldrar inte rasblandat.
Citera
2018-03-07, 12:43
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Hur vet du vad tjejerna röstar på? Sen är det personligt vad man gillar för typ av tjejer.
Citera
2018-03-07, 12:44
Medlem
Du kan inte tänka dig att det är så att det kvinnofientliga partiet SD väljer ut tjejer att representera dom med snoppen istället för efter vad kvinnorna faktiskt presterar?
Sedan blandar du ihop röstar med representerar, du kan ju orimligen veta vem som röstar på vad ute i vårt långa land.
Citera
2018-03-07, 12:45
Bannlyst
Citat:

De har mer sexig utstrålning men de flesta är alkisar, har diagnoser och ligger runt för bekräftelse samt smutsiga kedjerökare. De är sådana kvinnor man ska undvika om man vill vara psykiskt intakt.
Citera
2018-03-07, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yyuutt
Du kan inte tänka dig att det är så att det kvinnofientliga partiet SD väljer ut tjejer att representera dom med snoppen istället för efter vad kvinnorna faktiskt presterar?
Sedan blandar du ihop röstar med representerar, du kan ju orimligen veta vem som röstar på vad ute i vårt långa land.
Kvinnofientligt?

SD är det enda partiet som vill få bukt med våldtäktsvågen som vi importerat från östvärlden. Dom har seriösa förslag till skillnad från övriga pajasar i kostym.

OT: TS, kvinnor som röstar SD tenderar att vara mer feminina. Feminina kvinnor inser att lösningen på alla problem är inte att feminina kvinnor ska bli maskulina och maskulina män ska bli feminina.

Feminina tjejer är av någon konstig anledning mer attraktiva... Möjligtvis för att vi män älskar femininitet.
Citera
2018-03-07, 13:13
Medlem
Laxstofilens avatar
Citat:
Det var en liknande studie i USA om detta där republikanerna vann med råge. Inget oväntat mao!
Citera
2018-03-07, 13:14
Moderator
Siegfrids avatar
Det är ett vetenskapligt faktum att politiker på den konservativa kanten ser bättre ut än vänsterpolitiker.
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0047272716302201

Citat:
Since good-looking politicians win more votes, a beauty advantage for politicians on the left or on the right is bound to have political consequences. We show that politicians on the right look more beautiful in Europe, the United States and Australia. Our explanation is that beautiful people earn more, which makes them less inclined to support redistribution. Our model of within-party competition predicts that voters use beauty as a cue for conservatism when they do not know much about candidates and that politicians on the right benefit more from beauty in low-information elections. Evidence from real and experimental elections confirms both predictions.
Citera
2018-03-07, 13:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Var dom snygga tjejerna finns varierar över tiden, allt förklaras här:
The Babe Theory of Political Movements

Citat från artikelförfattaren & hans vän som betraktar en vänsterdemonstration:
Citat:
It's just that beautiful women are always on the cutting edge of social trends. Remember how many beautiful women were in the anti-war movement twenty years ago? In the yoga classes fifteen years ago? At the discos ten years ago? On Wall Street five years ago? Where the beautiful women are is where the country is headed," said my friend. "And this," he looked around him, "isn't it."
Citera
2018-03-07, 14:27
Medlem
ZyClaves avatar
Någonting som är ganska präglande bland vänsterkvinnor, politiskt aktiva i synnerhet, är att de inom identitetspolitikens anda närmast försöker göra sig själva fulare än de är.

Ringar i mitten av näsan så att de ser ut som kossor, emo-/luffarkläder, fetma-hyllare, extremt oattraktiva maskulina stilar (väldigt kort hår exempelvis) i feminismens anda och sådant gör ju att vissa ser helt fördjävliga ut, även sådana som hade kunnat se rätt så okej ut om de hade önskat.

Vet inte om jag skulle säga att det är SD-tjejer specifikt, men att höger-tjejer tenderar att se bättre ut än vänster-tjejer är ju någonting man har noterat.
Citera
2018-03-07, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yyuutt
Vad får dig att tro det?
Citera
2018-03-07, 14:40
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Det är mer en högergrej än en SDgrej, även män som gymmar är mer höger än vänster. Folk som sköter sin kropp ser bättre ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in