2018-03-04, 19:41
Medlem
born1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Härligt! Går på en riktig rödhårig sossekärring. Det finns kanske hopp om att blattarna börjar ge sig på sossarna. I så fall kommer det bli riktigt roligt.
Så är det. Idioti får konsekvenser för alla.
Citera
2018-03-04, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är alltså det du reagerar på den lättkränkta invandaren inte att dennes beteende är helt åt helvete? Det är sån attityd som gör att Sverige går åt helsefyr.

Nej jag reagerade på både och.
Dock blev jag "besviken" när jag tittade på klippet - efter att ha lästa rubriken. Kändes som vilken random kvällsblaskefint med vilseledande rubrike bara för att man ska klicka o läsa.

Jag är fortfarande intresserad av UPPRINNELSEN till hans reaktion.
Även jag har blivt skitförbannad på kärringar emellanåt. Och att slå på döda ting som han gör är ett bra sätt att avreagera sig på utan att någon kommer tilll skada.

Att hans utbrott skulle handla om att en tanten inte vill resa på sig när han vill sitta där känns rätt osannolikt...
Citera
2018-03-04, 19:53
Medlem
PrincessLunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.

Av videon att döma så känns babben i fråga inte som någon som först frågar om lov om han får göra det ena eller det andra.
Citera
2018-03-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Nej jag reagerade på både och.
Dock blev jag "besviken" när jag tittade på klippet - efter att ha lästa rubriken. Kändes som vilken random kvällsblaskefint med vilseledande rubrike bara för att man ska klicka o läsa.

Jag är fortfarande intresserad av UPPRINNELSEN till hans reaktion.
Även jag har blivt skitförbannad på kärringar emellanåt. Och att slå på döda ting som han gör är ett bra sätt att avreagera sig på utan att någon kommer tilll skada.

Att hans utbrott skulle handla om att en tanten inte vill resa på sig när han vill sitta där känns rätt osannolikt...

Hon kanske råkade titta på honom, han blev triggad av det.

Ordväxling uppstod och resten filmades.
Citera
2018-03-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLuna
Av videon att döma så känns babben i fråga inte som någon som först frågar om lov om han får göra det ena eller det andra.
Må så vara, men det är fortfarande relevant vad som hände innan kameran började rulla.
Citera
2018-03-04, 19:57
Medlem
Kan man se denne video på annan sida? Jag använder nämligen inte facebook.
Citera
2018-03-04, 20:15
Medlem
RetniskEnsnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson

Den är borttagen ändå. Finns att se här:

https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM
Citera
2018-03-04, 20:18
Medlem
AA_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geezson
https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM
Citera
2018-03-04, 20:27
Bannlyst
Varför gör svenska killen med hua som står upp ingenting? Typisk svenskt inte att bry sig?
Citera
2018-03-04, 20:28
Medlem
Rent självförsvar, mot det ursvenska barbariet. Vem vet vad hemskt babben kan ha varit utsatt för... Kanske saknades det lokal.
Citera
2018-03-04, 20:44
Medlem
enlevandemans avatar
Usch, vilket jävla slödder. Typiskt invandrare.
Citera
2018-03-04, 21:08
Medlem
Muwltipliers avatar
Är det ingen som är intresserad av hela historien? Från youtubeklippet ser man bara när han flippar?
Ingen blir så arg utan någon anledning. Ville hon inte ge honom sittplats bredvid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in