2018-03-04, 17:34
Medlem
Facebacks avatar
Adela Song på Facebook som hävdar annorlunda är ett troll account som reggade 2015.

Har lagt märke till en en trend med vänsteraktivister som kommer med ett nytt narrativ så fort nått sånt här uppdagas.
Senast redigerad av Faceback 2018-03-04 kl. 17:36.
Citera
2018-03-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Vet någon vad ungjäveln bor och heter?

Var en kille som kommenterade i tråden att denna kille bodde i samma område som honom.

En adress i Rinkeby(jag googlade killens namn som kommenterade) men han sade också att det var länge sedan han såg Tågkillen i området.

Plus så menade han på att Tågkillen var en "Psykofall".
Citera
2018-03-04, 17:36
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Det där missfostret har inte rätt att sitta där. Det ända han har rätt till är en kula i huvudet eller bli kastad ombord så han kan simma hem till afrika.

Jag pratar om innan han betedde sig sådär.
Citera
2018-03-04, 17:36
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Det går bara att se tre sekunder av videon innan Facebooks inloggningsruta dyker upp. Då jag inte vill ha Facebook (spywaret numero uno) så undrar jag om filen kan ses ändå?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156262511423619&id=57692861 8
Senast redigerad av sajebis 2018-03-04 kl. 17:41.
Citera
2018-03-04, 17:37
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Adela Song på Facebook som hävdar annorlunda är ett troll account som reggade 2015.

Har lagt märke till en en trend med vänsteraktivister som kommer med ett nytt narrativ så fort nått sånt här uppdagas.

Det har de gjort ett tag nu. Källkritik är bra.
Citera
2018-03-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.

Så han både luktade illa och var aggressiv. Skön snubbe som varken vårdar sin personliga hygien eller har någon vidare impulskontroll. Grattis Sverige.
Citera
2018-03-04, 17:42
Medlem
okok1s avatar
Man ska inte mobba människor. Kärringen kanske ska tänka sig lite för innan hon öppnar munnen.
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankaviar
Haha idioter som spammar en bild på nån random Facebook-kommentar och ber folk att vara källkritiska..
Det är nån lirare som roar sig med att trolla och säga att han också där och att damen inte alls sa så där. Jag tror att han gör det för att visa på att vem som helst kan påstå vad som helst utan att det för den sakens skull är sant.
Citera
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det har de gjort ett tag nu. Källkritik är bra.
Ja, sedan 2015 när den extrema invandringen av mena tog vid la jag märke till en våg av ny reggade propaganda användare både här och på Facebook.

Kändes som ett orgineserat försök att kopiera dom "högerextrema" trollen som var på tapeten innan.
Citera
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPOOPALOT
Jävla apa blir så förbannad men "svenne horan" har säkert stemt för massinvandringen.

Ja, det är dock en klen tröst. Men låt oss se glaset som halvfullt. Ett sånt här klipp får alltid att par tusen mesproppar att till slut rösta på SD.

Kanske får man över ett par till ett mer radikalt alternativ också, som grädde på moset.
Citera
2018-03-04, 17:43
Medlem
GalenSkånings avatar
Ytterligare en anledning till att starkt ogilla dessa "människor"

Sen tycker jag att de kvittar jävligt mycket om hon har sagt att han luktar illa eller inte. Han uppträder hotfullt mot en äldre kvinna. Hon har inte en möjlighet att försvara sig. Det är jävligt mycket respekt på det ditt lilla kräk.
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-03-04 kl. 17:50.
Citera
2018-03-04, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azimut68
Var en kille som kommenterade i tråden att denna kille bodde i samma område som honom.

En adress i Rinkeby(jag googlade killens namn som kommenterade) men han sade också att det var länge sedan han såg Tågkillen i området.

Plus så menade han på att Tågkillen var en "Psykofall".
Ok skulle gärna vilja ha en anmälan på skit ungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in