2017-08-26, 17:38
Medlem
Har tittat på den här mannen ett tag och är förvånad över att han inte har åkt fast för en våldtäkt eller dyl. ännu. Nån som vet mer om den här desperata sexgalningen?

Bifogar ett klipp till sexskolan med utbildning: https://www.youtube.com/watch?v=CqPVu84zDkg

Han har för övrigt skrivit flickor 15-17 och sex, skola mm. över varselvästen och dragit på sig ett par rosa tights.

Presentation utav de tre barbaradockorna (älskarinnor) i hans ägo. https://www.youtube.com/watch?v=JS32mX9YXpY
Citera
2017-08-26, 19:01
Bannlyst
Upptäckte denna man i Lennart BLadh tråden, Det gjordes tidigt jämförelser mellan de två men den här mannen verkar bra mycket sjukare än den gode Lennart.

Nog måste denna man bo i något specialboende? Han verkar vara mer än lovligt underlig i huvudet. Otäck på väldigt många sätt. Hoppas verkligen han inte är oövervakad för den där snubben är definitivt sinnesjuk bortom behandling tror jag.

Men underhållning är han onekligen, Bisarr är en underdrift
Senast redigerad av EternalGlory 2017-08-26 kl. 19:04.
Citera
2017-08-26, 19:11
Bannlyst
Han bor två kvarter från pilevallsskolan åk f-9

Verkar bara bo en massa nyanlända på hans adress.

Han utgör nog inget hot, annars hade han väl inte fått bo 500m från en skola.
Citera
2017-08-26, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme
Han bor två kvarter från pilevallsskolan åk f-9

Verkar bara bo en massa nyanlända på hans adress.

Det är möjligt att han bara är ett ofarligt pervo, de flesta pervon är väl egentligen ofarliga hur bisarra deras sexualitet än kan verka. men nog får man väldigt otäcka vibbar av hans youtube kanaler.

Men å andra sidan tror jag väl inte det finns någon lag som hindrar pervon, dömda eller ej att bo i närheten av skolor? Jag vet inte så jag kan vara fel ute men jag har inte hört talas om något sådant i sverige. Får för mig att även dömda pervon får bosätta sig var de vill.
Han måste vara lätt utvecklingsstörd på något sätt? Får iallafall det intrycket.
Citera
2017-08-26, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Han måste vara lätt utvecklingsstörd på något sätt? Får iallafall det intrycket.

Ja, det verkar han. På det sättet han han ringer i klockan och för den bakom ryggen och trixar med den. "Jag är bäst på att ringa i ringklockan, titta på mig". Retarded for sure.

Att han sätter på sig kvinnokläder har inte att göra med att han gillar att klä sig sexigt. Han gör det nog för att han saknar en kvinnlig partner hos sig. Hur långt han kommer gå för att hitta en partner får vi väl se.

Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Men å andra sidan tror jag väl inte det finns någon lag som hindrar pervon, dömda eller ej att bo i närheten av skolor?

Vet inte. Myndigheter har rutiner att informera allmänheten om att det bor en sexbrottsling på en viss plats iaf. Till vilken grad vet jag inte. Inte alls skulle jag tro. Kanske till de som bor i samma trappuppgång? Men han kanske inte är dömd för något.
Senast redigerad av juiceme 2017-08-26 kl. 19:35.
Citera
2017-08-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ja, det verkar han. På det sättet han han ringer i klockan och för den bakom ryggen och trixar med den. "Jag är bäst på att ringa i ringklockan, titta på mig". Retarded for sure.

Att han sätter på sig kvinnokläder har inte att göra med att han gillar att klä sig sexigt. Han gör det nog för att han saknar en kvinnlig partner hos sig. Hur långt han kommer gå för att hitta en partner får vi väl se.

Vet inte. Myndigheter har rutiner att informera allmänheten om att det bor en sexbrottsling på en viss plats iaf. Till vilken grad vet jag inte. Inte alls skulle jag tro. Kanske till de som bor i samma trappuppgång? Men han kanske inte är dömd för något.

Jag tror också att han sätter på sig kvinnokläder för att han saknar en kvinnlig partner och att han känner nån slags närhet till det motsatta könet genom kvinnokläderna. Återstår att se som sagt innan det har slagit över styr och att han gör fysiska närmanden mot någon.
Citera
2017-08-26, 21:40
Medlem
Citat:

Finns inte en chans att allmänheten blir informerad om sexbrottslingar. Har du tur bor du i en stad med god ryktesspridning, har du otur kommer du att bli varse om vilka det är genom din dotter.
Citera
2017-08-27, 13:28
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum
/Moderator
Citera
2017-08-27, 13:32
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Det finns en Herkko Siponen på Lexbase.
Citera
2017-09-15, 01:27
Medlem
ChrisChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Det finns en Herkko Siponen på Lexbase.
Har sett den domen, handlar "tyvärr" bara om en obetald faktura.
Har själv följt Herkko ganska noga sedan ett par år tillbaka. Jag har även mailat med honom som "kåt tjej" och som "sexklubbsägare". Mycket intressant individ!

Herkko-FAQ:

Är Herkko oskuld?
Antagligen. Han har via mail berättat flera skilda versioner av hur han ska ha förlorat sin oskuld men har även sagt att han "bara har haft sex med en docka och vill prova att ha sex med en riktig tjej".
Han ska tidigare haft ett förhållande med en kvinna som utnyttjat honom, lurat i honom droger, etc (historierna varierar).

Är Herkko pedo?
Har smsat med Herkko som "13-årig tjej" och han var lika kåt då som alltid. Troligtvis har han ingen riktig uppfattning om det där med ålder. Hans verklighetsuppfattning öht är nära noll.

Varför bär Herkko kvinnokläder? Är han transa?
Herkko bär kvinnokläder för att han tycker de är "sexigare än manskläder". Han tänder på själva kläderna.

Hur många sexdockor har Herkko?
Många. Har kollat igenom hans videos och hittat runt 10st kartonger för sexdockor. Inga billiga varianter heller!

Fungerar Herkkos Ring-för-sex-ringklocka?
Nej!

Sitter på tonvis med Herkko-info så det är bara att fråga på!
Senast redigerad av ChrisChan 2017-09-15 kl. 01:33.
Citera
2018-03-04, 00:31
Medlem
UlbrichtDenLuriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisChan
Har sett den domen, handlar "tyvärr" bara om en obetald faktura.
Har själv följt Herkko ganska noga sedan ett par år tillbaka. Jag har även mailat med honom som "kåt tjej" och som "sexklubbsägare". Mycket intressant individ!

Herkko-FAQ:

Är Herkko oskuld?
Antagligen. Han har via mail berättat flera skilda versioner av hur han ska ha förlorat sin oskuld men har även sagt att han "bara har haft sex med en docka och vill prova att ha sex med en riktig tjej".
Han ska tidigare haft ett förhållande med en kvinna som utnyttjat honom, lurat i honom droger, etc (historierna varierar).

Är Herkko pedo?
Har smsat med Herkko som "13-årig tjej" och han var lika kåt då som alltid. Troligtvis har han ingen riktig uppfattning om det där med ålder. Hans verklighetsuppfattning öht är nära noll.

Varför bär Herkko kvinnokläder? Är han transa?
Herkko bär kvinnokläder för att han tycker de är "sexigare än manskläder". Han tänder på själva kläderna.

Hur många sexdockor har Herkko?
Många. Har kollat igenom hans videos och hittat runt 10st kartonger för sexdockor. Inga billiga varianter heller!

Fungerar Herkkos Ring-för-sex-ringklocka?
Nej!

Sitter på tonvis med Herkko-info så det är bara att fråga på!

Det är svårt att inte insupa Herkkos evangelium i andakt och beröras av dess djuplodande visdom. Kan du delge oss lite mer information angående hans äventyr i politiken? Är "Sexskolan" en central del i Handikappspartiets världsbild? Frågorna är många.

"Helt nya Handikappspartiet i Trelleborg har endast två namn på sin lista. Listan toppas av Herkko Siponen..."

http://www.trelleborgsallehanda.se/val2014/ett-nytt-partistaller-upp-i-kommunalvalet/
Citera
2018-03-04, 22:08
Medlem
UlbrichtDenLuriges avatar
Det blir inte bättre av att han ställde upp i kommunalvalet för Moderaterna i Trelleborg 2002 heller, under titeln "handikappansvarig". Mystiken tätnar...

http://www.ystadsallehanda.se/new-articles/moderata-samlingspartiet/
Senast redigerad av UlbrichtDenLurige 2018-03-04 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in