2018-02-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StraightFlush
PROBATIONARY
Probationary är den sista fasen innan ett fullvärdigt medlemskap. Då betraktas man som medlem på prov. På ryggen på sin väst har man Bandidos logotyp, ”The fat mexican”, ett enprocentsmärke och statusen - "PROBATIONARY". På framsidan får man ha två märken, det ena visar vilken ort man representerar och ett Bandidos MC-märke.

PROSPECT
Om man anses lämplig kan man avancera från att vara hangaround till att bli prospect. Då är man så kallad provmedlem. Denna persiod, som pågår i minst ett år, är en hård prövning av både lojalitet och respekt för avdelningen, medlemmarna och Bandidos.
Att man är prospect syns tydligt på västen. Då får man ett märke som ska sättas högst upp på ryggen där det står "PROSPECT". Västen saknar dock ”the fat mexican” på ryggstycket. På framsidan finns också ett prospectmärke samt avdelningstillhörighet

ok tack för svaret
Citera
2018-02-28, 13:35
Medlem
Villka finns kvar i karlstad avdelningen? och vilka har åkt ut de senaste åren?
Såg för några sidor sen att en viss JM åkt ur, Kan nån bekräfta de och vad var andledningen? BS eller GS?
Citera
2018-02-28, 13:39
Medlem
https://anonfile.com/Q7xdG1dcb2/Download.rar

Här har ni BMC fup
Citera
2018-02-28, 16:31
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phwz
Villka finns kvar i karlstad avdelningen? och vilka har åkt ut de senaste åren?
Såg för några sidor sen att en viss JM åkt ur, Kan nån bekräfta de och vad var andledningen? BS eller GS?

på 2017 så tappa de
3 prospects 3 medlemmar

JM har åkt ut.(out)
Nischzan har åkt ut.(out)
KimH sitter inne

De som är kvar är behöver jag inte ens nämna då det blir så pinsamt.
Citera
2018-02-28, 17:16
Medlem
StraightFlushs avatar
FUP.....????
Stämningsansökan bara... Eller har jag fel?
BMC ????

Citat:
Ursprungligen postat av Rondellgangstern
https://anonfile.com/Q7xdG1dcb2/Download.rar

Här har ni BMC fup
Citera
2018-02-28, 18:09
Medlem
tjenaretjenares avatar
Var han Sako asiat?
Citera
2018-02-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarmaskinen
på 2017 så tappa de
3 prospects 3 medlemmar

JM har åkt ut.(out)
Nischzan har åkt ut.(out)
KimH sitter inne

De som är kvar är behöver jag inte ens nämna då det blir så pinsamt.

ok, tack för svar.
Vet du vad som hände med G*ran L*und*n som var med för några år sen? Har hört rykten om att han golade och grejer, men vet inte säkert.
Citera
2018-02-28, 18:44
Medlem
Lite nyheter från Karlstad:
https://www.vf.se/karlstad/forvarade-avsagat-hagelgevar-i-forrad/

Citat ur artikeln:
"Polisen gjorde husrannsakan i mannens hem och förråd efter att i oktober förra året stoppat honom, misstänkt narkotikapåverkad, när han färdades i en bil på Örsholmen i Karlstad.

I förrådet hittades flera vapen, bland annat ett tidigare stulet hagelgevär där pipan sågats av och en revolver, mängder med ammunition och en hel del narkotika. Över 40 gram amfetamin beslagtogs och i en mixer, som stod på förrådsgolvet, fann polisen närmare 70 gram kokain till ett värde av över 50 000 kronor."
"Enligt polisen är mannen sedan en tid tillbaka fullvärdig medlem i ett mc-gäng, något han själv förnekar i förhör. Han vill inte svara på polisens frågor om huruvida han tidigare varit medlem i mc-gänget."

NWT har en artikel bakom betalvägg:
https://nwt.se/karlstad/2018/02/27/hade-mixer-med-kokain-och

Citat ur artikeln:
"I källaren som disponeras av alla hyresgäster hittade polisen en nyckel som gick in till ett skyddsrum.

Mycket knark
Och där fann de kokain – 68,2 gram som bland annat gömts i en mixer – och 41,24 gram amfetamin.

Dessutom hittades cannabis, och några narkotikaklassade tabletter samt ecstasy.

Men också vapen: en halvautomatisk pistol 9 mm, ett kombinationsgevär för hagelpatroner och kulammunition med kapade pipor, en pistolpipa och en halvautomatisk pistol."
"Mannen själv har också haft en hög ställning inom klubben, som fullvärdig medlem och säkerhetsansvarig, enligt polisens förundersökning.

Men under en period strax innan han greps fick han kränga på sig prospectvästen – ett tecken på att han brutit mot någon av klubbens regler och därför degraderats.

En medlem som drabbats av det måste göra om hela processen innan han kan godkännas som fullvärdig medlem igen."
Citera
2018-02-28, 20:21
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phwz
ok, tack för svar.
Vet du vad som hände med G*ran L*und*n som var med för några år sen? Har hört rykten om att han golade och grejer, men vet inte säkert.

ok skicka papper på det om det nu är sant.
villket jag starkt betvivlar.

fult att hänga ut någon i ett sånt sammanhang om man inte har bevis på det.
Citera
2018-03-01, 06:08
Medlem
Citat:
ok skicka papper på det om det nu är sant.
villket jag starkt betvivlar.

fult att hänga ut någon i ett sånt sammanhang om man inte har bevis på det.
Det är aldrig fult att hänga ut individer som är, har varit, eller är på väg in i denna sk motorcykelklubb.
Skulle vilja hävda att de ta mig fan skall hängas ut så människor i deras närhet varnas för dem, man kan rädda många människor från att bli blåsta/bestulna genom vetskapen.
Citera
2018-03-01, 07:24
Medlem
Citat:
Pontus matz har nog aldrig dansat lika mycket som han gör nu.
Så det du säger då är alltså att fullvärdige medlemmen Pontus Matz har under många år varit rädd för den döde, och nu då är lättad och kan andas ut?
Citera
2018-03-01, 08:18
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det är aldrig fult att hänga ut individer som är, har varit, eller är på väg in i denna sk motorcykelklubb.
Skulle vilja hävda att de ta mig fan skall hängas ut så människor i deras närhet varnas för dem, man kan rädda många människor från att bli blåsta/bestulna genom vetskapen.

jo absolut.
jag har dock svårt o tro att han är en tjallare....men upp med papper då på domen så tror jag dig
häng ut tjallare för all del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in