2018-02-25, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Allt tjat om mobbning, tycker det är lite överdrivet faktiskt. Så här är det ju i alla dokusåpor och tävlingar; skitprat, falskhet m.m. Av det man fått sett tycker jag inte Dee varit mer mobbad än någon annan, men jag kanske missat något.

Inte värre kanske men hon har varit extra utsatt sedan resten av henens grupp åkt ut och inte kunnat backa henne. Hon vägrade ju att dela med sig av sina kunskaper till Fläskläppen tidigt så hon var ju själv inne i den mentaliteten. Lite "live by the sword die by the sword" om vi ska snacka anglicismer.

Samtidigt är det fult att fyra (numera tre) personer sparkar på någon som redan ligger...men så har fyran också öppnat för det iom grötsmockans uttåg. Psykisk misshandel = OK och en del av spelet. Kalla folk för vad du vill osv...
Citera
2018-02-25, 22:57
Medlem
Zoom008s avatar
Har precis tittat på Farmen och är fortfarande imponerad av uppvisningen. Det var nog den snyggaste kamp jag sett genom tiderna och all respekt för Dee. Så djävla klockrent.

Tyvärr blev dom andra pajasarna ännu fulare och töntigare efter denna kamp. I dagsläget ser jag gärna Dee som en vinnare av hela skiten om inte Robin tar det. Fittläppen sitter och ser ut som en uppblåsbar porrdocka och dom där lösfransarna är inget man skulle vilja ta i med tång. Fet-Alex med sitt underbett och babynäsa kan fara åt helvete. Vilket vidrig människa. Likaså den där tarmen som säger sig vara artist. Man blir verkligen kräkfärdig av att se dom jag räknat upp och det skulle vara kul att se Dee slå ut dom fittläppen och underbettet också.
Citera
2018-02-25, 23:19
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Fan va gött att Dee vann! har lärt mig leva med henne`s engelska även
fast de svider in i benmärgen, Avskyr den andra grupperingen inc Robban som
börjar gråta efter några veckor ifrån nära & kära ynkligt ,
sen gråta i tv gör ju det inte bättre jävla fjolla!

Stefan bara växer & växer, Han Robin lr Dee ser jag gärna som vinnare... bra avsnitt
Citera
2018-02-25, 23:39
Medlem
Stefan krossar verkligen de andra i hantverks kunskap. Uselt av Gutta att gå på JP s tilltag o fuska..
Gott att Dee visade lite Power.. Tror mullorna fick sig en tankeställare faktiskt.
Val AV SB känns lite lurigt, men Stefan eller Robban ligger nära till hands.
Citera
2018-02-25, 23:56
Medlem
MyLittleTonys avatar
Kollar ni på farmen @ tv.nu och kikar omslagsbilderna för kommande veckans avsnitt så får ni en hel-härlig spoiler.
Citera
2018-02-26, 00:33
Medlem
mr.demons avatar
Häftig att det spöade den stora bruden. Den lilla svara späda tjejen med riktigt fighter hjärta.
Citera
2018-02-26, 00:58
Medlem
Dee verkar sjukt religiös. Bad flera gånger och pekade upp mot skyn. Vidrig person som hugger vem som helst i ryggen när det passar.
Citera
2018-02-26, 01:07
Medlem
Zoom008s avatar
Hoppas att Dee blir andrekämpe nästa vecka efter att fetknoppen blir den första. Vill se Dee såga av plankan där fläsket sitter och sen se henne studsa i golvet. Ingen risk att hon slår sig då det finns rejält med späck i det arslet. Sen vill jag se när Dee fortsätter sina uppvisningar och slår ut fittläppen med dunder och brak. Gärna repet en gång till.

Dee var riktigt sexig under kampen och tyvärr måste jag hålla med om att den konstiga Linda liknade en giraff.

I dagsläget ser jag även Stefan som en potential vinnare. Duktig och ansvarsfull när det gäller uppdrag av alla slag. Tuffa gänget med Tjackis, Tjockis, Fittläppen och curryapan är så löjeväckande att dom står för någon slags lyteskomik i programmet. Giraffen åkte ju ut och passade också in där.
Citera
2018-02-26, 01:20
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Allt tjat om mobbning, tycker det är lite överdrivet faktiskt. Så här är det ju i alla dokusåpor och tävlingar; skitprat, falskhet m.m. Av det man fått sett tycker jag inte Dee varit mer mobbad än någon annan, men jag kanske missat något.
I det här fallet handlar det om mer än skitsnack och falskhet. Här sparkas det i grupp på den som ligger ner, den som är ensam. Trakasserande, förlöjligande, anklagande (om saker de själva planterat) osv.
Citera
2018-02-26, 01:38
Medlem
Härliga Dee! Du gjorde min söndag! Nu är "Trash 4" svagare! ☺
Citera
2018-02-26, 01:51
Avslutad
Dee är en riktig hårding. Hon blir totalmobbad av fantastic 4, som bestod av 2 råpuckade afrikaner där en apa framställs så överintelligent i jämförelse, en tjockis som är för fet för sumobrottning och en pundare som har levt på heroin senaste hela livet. Hoppas Dee slår ut hela skitgänget.
Citera
2018-02-26, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Dee verkar sjukt religiös. Bad flera gånger och pekade upp mot skyn. Vidrig person som hugger vem som helst i ryggen när det passar.

Va? Vem ska hon hugga när hon är själv mot fyran? Nu iofs 3:an?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in