2018-02-22, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Här kommer lite härlig silly för Blåvitt:
https://twitter.com/antoine_gbl/status/966679988236967937

Ska handla om en 21-årig offensiv mittfältare från Georgien, Giorgi Kharaichvili. Väldigt otippad värvning.

Bekräftades av klubbens FB-sida i förmiddags, han ska flyga till Sverige och signa imorgon.
Citera
2018-02-22, 18:04
Medlem
feldgraus avatar
Ska bli intressant att se vad det kan bli av georgiern, fina siffror trots ringa ålder och har tidigare varit i blickfånget för Anderlecht, Club Brugge, PSV och Bröndby enligt någon nederländsk artikel från i somras.

/feldgrau
Citera
2018-02-22, 23:43
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Inte hans fötter som är hans svaga kort. Han verkar kort och gott vara en idiot. Hoppas han förblir det i Sirius.

Okej. Vi får se.
Citera
2018-02-23, 15:40
Avslutad
Hur är det? Kan man räkna med att Potter är klar för West Bromwich när Kindberg säger "Han skall ingenstans" "vad skall han där att göra?
Senast redigerad av trazke 2018-02-23 kl. 16:16.
Citera
2018-02-23, 17:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur är det? Kan man räkna med att Potter är klar för West Bromwich när Kindberg säger "Han skall ingenstans" "vad skall han där att göra?

Kanske, han sa väl likadant om Bachirou och det blev av ändå. Kindberg vill köpa Hartlepool så det är kanske så han menar.
Citera
2018-02-23, 19:37
Medlem
Pallestroms avatar
Verkar vara mkt om sig och kring sig den där Kindberg.

Pengar måste man ha om talar om att köpa klubbar.
En rik man?
Citera
2018-02-24, 10:04
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Det var väl Ingebrigtsen som har sjuk? Titi drog väl olyckligt nog en baksida på träning.

Givetvis, du har helt rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Ska bli intressant att se vad det kan bli av georgiern, fina siffror trots ringa ålder och har tidigare varit i blickfånget för Anderlecht, Club Brugge, PSV och Bröndby enligt någon nederländsk artikel från i somras.

/feldgrau

Verkar ju vara en form av "lån" över ett år vi sedan bestämmer om vi vill förlänga med 2,5 år när året närmar sig sitt slut.
Intressant verkligen, ingen debut idag men troligen/förhoppningsvis uppe i Uppsala nästa vecka. Intressant rent siffermässigt ja, skall bli en spännande bekantskap.
Citera
2018-02-25, 10:41
Medlem
Den nya gubben vi fick in, kan han spela anfallare?

Jag tror Amin Affane kommer vara vår bästa värvning i år. Tidigt på säsongen än så länge men jag har gillat det jag sett än så länge.
Citera
2018-02-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Om Seb sticker och Gurra inte kommer hem så känns ju Larsson som ett extremt bra alternativ. Framförallt med så många unga spelare i laget så kommer ju Larsson komplettera dem med sin rutin.

Jag är rätt säker på att Gurra kommer, hans kontrakt går ut lagom till när vår försäsong börjar på allvar, och han har ju i princip sagt rakt ut att dom flyttar hem då, liten brasklapp om det skulle komma något spektakulärt erbjudande som inte går att tacka nej till.
Citera
2018-02-25, 12:14
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Den nya gubben vi fick in, kan han spela anfallare?

Jag tror Amin Affane kommer vara vår bästa värvning i år. Tidigt på säsongen än så länge men jag har gillat det jag sett än så länge.
Han är definitionen av försäsongsspelare så du gör nog rätt i att vänta lite med det påståendet.
Citera
2018-02-25, 12:20
Medlem
showtimes avatar
Ska vi ge det 1-2 dagar till innan mainstream media börjar rapportera om att Mush är på väg tillbaka till DIF?
Citera
2018-02-25, 16:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Ska vi ge det 1-2 dagar till innan mainstream media börjar rapportera om att Mush är på väg tillbaka till DIF?
Pga hans tweet och kineserna har köpt nytt/bättre? Vore iof välkommet, men tror inte han kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in