Citat:
E****:s hämnd på föräldrarna enligt profetens egen hypotes då naturligtvis .
Förklara nu istället hur E**** kunde veta att han skulle ha minst 10000 kr med sig hem ?
Om pengarna nu bara var en bonus enligt dina fiffiga hypoteser och psykoananlyser .
Varför ger du inte bara upp och inser att du också har problem med avancerad eskapism .
Förklara nu istället hur E**** kunde veta att han skulle ha minst 10000 kr med sig hem ?
Om pengarna nu bara var en bonus enligt dina fiffiga hypoteser och psykoananlyser .

Varför ger du inte bara upp och inser att du också har problem med avancerad eskapism .

Om någon hade gäspat ur sig sms:et lite tidigare så hade ju en del möda kunnat sparas. Jag har redan frågat dig om det finns vidare förhör kring frågan om var GM skulle få pengar ifrån. Sambon kanske tänker sig att det går plocka tusenlappar från marken på andra sidan sjön, bara man har en tuva att stiga på så man kommer över?
Jag tycker också du ska klura mer på GM:s finansiella situation i början av sommaren med sina barn. Vilket kan vara en stressfaktor.
Tråden har helt klart underdrivit betydelsen av ekonomiskt motiv, vilket väl skett i ljuset av att blod säljer mer annonser än tomt bankkonto, och kanske för att de flesta har svårt att föreställa sig att någon tycker att det är en bra idé att dubbelmörda för korvören och lämna flagranta spår.
Men som fallet lutar så är jag beredd att tro att det enklaste och dummaste är det troligaste.
Det var väl tur han inte rånade en 5-årig tjej i alla fall.
Men är det inte lustmord så är det inte. Då är det bara rånmord rätt o slätt. För budgetsemestern till Kiruna..?
Skitdum eller skitvrickad, det kanske går på ett ut?
Åklagarn får väl fråga vad han menade innan de låser om honom.