2018-02-07, 19:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Nu ska han lämna landet också, gör du det Lasse. Då tror ju folk att du är oskyldig.

Men kan han det då? Om fallet tas upp igen för prövning i högre rätt måste han ju vara hemma
Citera
2018-02-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Nu ska han lämna landet också, gör du det Lasse. Då tror ju folk att du är oskyldig.

Jag också ha gjort en resa om jag hade ordnad ekonomi och i dagsläget inte har ngt jobb. Inget konstigt med det alls.
Senast redigerad av Burgundi 2018-02-08 kl. 01:50.
Citera
2018-02-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Men kan han det då? Om fallet tas upp igen för prövning i högre rätt måste han ju vara hemma

Han har ju inte flyttat utan det är väl bara resa. Inte några problem att åka tillbaka om det skulle ske vilket verkar föga troligt.

Det var det här han sa enligt tidningen:
"Jag ska åka i väg någonstans, och sätta mig och skriva och tänka. Jag har tre idéer som mest är frön som jag ska utveckla.
Resan kommer gå till värmen, men vart är inte planerat.
– Jag vill göra något positivt av detta, istället för att sätta sig med en bag in box och tycka synd om sig själv. Hade det varit för några månader sedan hade jag känt ”nej men jag lägger av”. Men ingen annan ska bestämma över när jag lägger av."

Känns som en icke nyhet.
Senast redigerad av Burgundi 2018-02-08 kl. 01:52.
Citera
2018-02-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja definitivt, inte ens i Sverige får du reseförbud p.g.a. detta.
Citera
2018-02-08, 22:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Ja definitivt, inte ens i Sverige får du reseförbud p.g.a. detta.

Konstigt, jag trodde man fick reseförbud för det. Vittnen får ju reseförbud om de ska vittna vid huvudförhandlingen
Citera
2018-02-09, 10:13
Medlem
Teleslingas avatar
Vad kan det vara för projekt utomlands som Krasse Lonér ska ägna framtiden åt, tro?
Citera
2018-02-12, 18:40
Medlem
Lasse var på Oskar Linnros konsert i Göteborg igår, tillsammans med andra "ungdomar".

Lasse orsakade en hel del fniss och pekande i kön och i bänkraderna. När Oskar Linnros deklarerade sin solidaritet med #metoo och rev av en låt med detta tema diggade Lasse å det väldigaste, varpå publiken fnissade ännu mer.

Han var i sällskap med ung blond tjej. Hans dotter?
Citera
2018-02-14, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vad kan det vara för projekt utomlands som Krasse Lonér ska ägna framtiden åt, tro?

Har inte han hus utomlands? Brasilien?

Har för mig att ja läst något om det, att han åker dit, själv, för att jobba med manus om vintrarna.

Fast vänta nu, en vit fet man som åker själv till Brasilien för att jobba enskilt med manus så ingen stör... hmm, mm.. metoovibbarna är starka kring denna person minst sagt..
Citera
2018-02-22, 12:52
Medlem
Inte direkt överaskande att en av Me Toos största förespråkare och aggressiva advokat Massi Fritz är en som verkligen själv borde hängas ut https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BJb01G/vittnesmal-fran-16-tidigare-anstallda-hos-massi-fritz

Hoppas nu granskning börjar av alla dessa skenheliga dömmande personer.
Citera
2018-02-22, 12:59
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Inte direkt överaskande att en av Me Toos största förespråkare och aggressiva advokat Massi Fritz är en som verkligen själv borde hängas ut https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/BJb01G/vittnesmal-fran-16-tidigare-anstallda-hos-massi-fritz

Hoppas nu granskning börjar av alla dessa skenheliga dömmande personer.
Skulle hon trilla dit så vore det något i klass med Virtanens fall.
Samtidigt är det ganska roande att det är just Aftonhoran som levererar nyheten.
Citera
2018-02-22, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Skulle hon trilla dit så vore det något i klass med Virtanens fall.
Samtidigt är det ganska roande att det är just Aftonhoran som levererar nyheten.

Klart mer än så. Hon är ju extremt aggressiv i just Me Too mål och att hon då skall sitta på höga hästar och föra rättsfall vidare både medialt och rättsligt när hon själv gör samma sak. Som hon har behandlat sina anställda (och det var ju inte direkt få) är det helt bisarrt.
Citera
2018-02-23, 15:06
Medlem
Ska bli spännande att följa detta, om hon ”bara” varit en sträng chef, eller om hon faktiskt kommer falla i samma maktfullkomlighet som många av metoomänniskorna.

Kroners sexuella trakasserier mm är dock en annan femma. EMF är ju inte direkt polisanmäld för grejer, Kroner är anmäld, tagen i örat både en och två gånger av SVT mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in