Stör mig omåttligt på den där jävla bilreklamen där de säger "I say this, you say that" med mycket störande grafiskt inslag som är jobbigt för perceptionen att processa.
Skärmen byts upprepade gånger mellan allt ifrån en bebis bland kondomer, en flinande svart kille i illrosa kostym, rockmusik och alltför mycket annat som dels inte har någon gemensam faktor samt dels har noll samband med bilar.
Ingenting i reklamen ger någon som helst information om den riktiga produkten, det är bara flashiga snuttar om allt annat än just bilar. Så fort jag ser den reklamen tänker jag "usch nu kommer den där störande stressreklamen igen".
Känns som att något käckt reklamteam har suttit och funderat ihop en totalt ologisk kompott när de fick detta uppdrag att skapa reklamen. Jag kan tänka mig att de satt en bra stund och funderade innan någon mupp utbrast: "Jag vet!! Vi slänger ihop en jävla massa scener om allt möjligt som inte är bilrelaterat, sedan säger vi
"I say this, I say that, I say [bilnamnet]!!"
Tror bilen heter Corona, eller vad fan de säger (till och med det är otydligt då det hörs så dåligt).