Citat:
Ursprungligen postat av
MrKingmeistah
Givetvis ska vi fördela boendena mellan invandrare och svenskar så mycket vi kan.
Hur kan du ens resonera så!? Jag har sedan ungdomen arbetat och bidragit till det svenska samhället, aldrig förväntat mig att något skall bli serverat på silverfat utan att jag ger någonting tillbaka.
Idag är jag 30+ och kan på villkors vis inte finna mig en hyresrätt i anslutning till mitt jobb. Jag har ingen möjlighet att köpa mig en bostad men står nu utan för att människor som inte bidragit, och med största sannolikhet inte kommer att bidra på väldigt länge, ska få förtur framför mig!
Jag är en vuxen man som aldrig någonsin varit arbetslös men tvingas nu bo hos vänner och familj. Tycker du att detta är rätt och riktigt!? Jag känner mig så jävla lurad och sviken..
Jag kan ju tillägga och jag bor på vad man skulle kunna kalla landsbygden, alltså inte i en stad, men inte ens här finns det bostäder till någon annan än de prioriterade flyktingarna.
Edit: Stackars våra ungdomar som framöver kommer få leva hos sina föräldrar långt efter det att de egentligen hade velat flytta ut.
Men inget pris är tydligen högt nog för att denna jävla dårskap ska få fortsätta...