Citat:
Ursprungligen postat av
mushymushy
Finns det belägg för att han skulle vara självisk? Minns inte att han skulle vara det från GIF-tiden. Och med tanke på konkurrensen lär han väl snart bli varse om huruvida det gagnar honom eller ej.
Vet inte om det bara är en känsla av att han vill bevisa, eller om det är något jag faktiskt minns. Pratade lite med en vän och han sa ungefär samma sak. Vi får se helt enkelt, men som du säger så borde konkurrensen göra sitt.
Citat:
Nej, inte sett honom alls utan går enbart på hyllningarna från BP. Han anses väl av ganska många som en av de bästa Superettamålvakterna och har dessutom en hel del rutin från serbien och ryssland. Jag ser inte hur det skulle vara relevant att han saknar rutin från AS. Linner hade ju inte heller någon rutin från AS för ett år sedan.
Med Linnér hade vi inget val. Vårat sillyfönster gick inte som väntat och Carlgren lämnade. Kvar var vi med en äldre Stam och en ung Oscar. Jag anser fortfarande att vi gjorde rätt.
Men samma där, vi får se. Hoppas att konkurrensen gör de båda gott.
[/quote]
Citat:
Japp, instämmer helt. Känslan är som sagt att laget tagit ytterligare ett kliv från samma tidpunkt som i fjol. Sen innebär det inte givetvis att det per automatik kommer att gå bättre, men förutsättningarna finns onekligen.
Yep. Nu är det verkligen upp till Rikard att kunna lirka upp låsta försvar och parkerade bussar. Förra året var allt utom defensiven under all kritik och vi var mer lättlästa än en bildbok. Hoppas han har ett botemedel på det spelet, nu när kvaliteten på spelarna har höjts avsevärt.