2018-02-06, 09:20
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Senast vi tilltalade varandra skrev jag bara att vi kunde sluta tilltala varandra eftersom du blev så röd i ansiktet och upprörd. Blev orolig för din hälsa. Översätt inte min oro till till att du skulle besitta någon form av större argumentation, tack.

Och ändå är du här igen. Saknar du karaktär?

Citat:
Ser inte ett ord ovan om Deep State. Vad du tolkar det till är verkligen skitsamma eftersom du är ingen i sammanhanget.

Haha rakt i fällan, tack gud för att du bara skickar idioter min väg!

Två av oändliga exempel:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/948174033882927104
https://twitter.com/realdonaldtrump/status/936037938898636800

Citat:
Som ett virus är smittsamt? Jag det tror jag vi alla kan enas om att korruption inte är. Kan kulturen som uppstår i ett korrumperat system/samhälle påverka andra att bli mer korrumperade (och därmed upplevas smittsamt?) Säkert. Och något annat har jag aldrig heller påstått.

Jo du påstod att du inte kunde hitta information om "att man måste ha en uppbackning annars "blir man uppkäkad" av denna?". Vilket är självklart även för dig nu visar det sig även om du har problem med att förstå att vissa ord har fler än en betydelse. Ridå.

Citat:
Varför skulle det faktum att Trump har 3 fd. generaler i sitt kabinett bevisa att militären (vad ni nu menar med det) stödjer honom mot deep state (som endast ni hävdar existerar)?

Som Trump också hävdar existerar får du nog redigera in i ditt meddelande, skynda skynda så hinner du!

Nej, det är säkert bara en slump att POTUS omger sig med Generaler och väljer en USMC som chef över SS, speciellt när han UTTRYCKLIGEN har sagt att han ska "drain the swamp". Jävla sammanträffande att han avskedade tre av fyra chefer för "three letter agencys" samtidigt som han lät en Admiral sitta kvar på NSA.

Citat:
Halmstråna du plockar upp blir bara tunnare för var dag, allt färre intresserar sig, och det gör dig än mer intensiv i att försöka påvisa att du har rätt. Du söker än tunnare halmstrån. Ser du den nedåtgående spiralen för dig, dina teorier och din mentala hälsa?

Intresset i den här tråden har exploderat de senaste veckorna, de som skriver på 8ch blir bara fler och fler och det är DAGLIGEN rubriker ifrån USA om FBI:s kollaps, Grassley kör på med sin utredning om CF och Schiff håller på att implodera men din tolkning är att "intresset håller på att svalna". Du är en ofrivillig komiker med urusla personangrepp.
Citera
2018-02-06, 09:28
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu blev det lite pinsamt tror jag bestämt - läs inlägget ovanför ditt...

Edit: samma sak med Black Forest - det stod i pressen redan 31 januari - Q behövde dock ända till den 5 februari på sig att upptäcka det...

https://www.google.se/amp/s/www.bloomberg.com/amp/news/articles/2018-01-31/rothschilds-sell-austrian-hunting-estate-in-a-historic-deal

Sammanträffande? Det verkar som om Q’s ”inside information” helt enkelt handlar om att kopiera MSM...

Är du hjärnskadad? Q skrev om Black Forest 27:e Januari, som du kan se i min länk. Gör en Googlesökning kan du se att det inte stod något om det innan.

Schiff, vad har du för skön förklaring till det?

Apache köper jag men det är oviktigt. Jävla världsunikt källartroll som lyckats hålla denna charad uppe i tre månader. Kan du ge exempel på en annan LARP som lyckats med det?
Senast redigerad av BushwickBill 2018-02-06 kl. 09:33.
Citera
2018-02-06, 09:38
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Och ändå är du här igen. Saknar du karaktär?

Haha rakt i fällan, tack gud för att du bara skickar idioter min väg!

Två av oändliga exempel:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/948174033882927104
https://twitter.com/realdonaldtrump/status/936037938898636800

Hade faktiskt inte sett tidigare att Trump nämnt deep state. Förändrar ju inget förvisso att även Trump skriver om denna företeelse utan att presenterar något som helst bevis för att den existerar annat än i hans huvud.

Eller ska du nu faktiskt försöka på och bevisa något? Det finns ju faktiskt något så som deep state i andra delar av världen och i andra tider. Så vi har ju referenser. Men en så länge bara teorier och spekulationer från er att det skulle existerar i dagens Usa.

Citat:
Jo du påstod att du inte kunde hitta information om "att man måste ha en uppbackning annars "blir man uppkäkad" av denna?". Vilket är självklart även för dig nu visar det sig även om du har problem med att förstå att vissa ord har fler än en betydelse. Ridå.

jag har inte letat efter information att om konsekvenser för att ej vara uppbackade av "deep state". Användaren jag svarade på hävdade att man "blev uppkäkad". Jag bad om bevis för detta påstående. Inget sådant har presenterats. Som vanligt.

Citat:
Som Trump också hävdar existerar får du nog redigera in i ditt meddelande, skynda skynda så hinner du!

Behöver inte redigera. Se ovan.

Citat:
Nej, det är säkert bara en slump att POTUS omger sig med Generaler och väljer en USMC som chef över SS, speciellt när han UTTRYCKLIGEN har sagt att han ska "drain the swamp". Jävla sammanträffande att han avskedade tre av fyra chefer för "three letter agencys" samtidigt som han lät en Admiral sitta kvar på NSA.

Varför är just hans fd. generaler inte en del av "the swap"? Vad har avskedandet av vissa chefer med att göra att andra chefer inte blir avskedade? Återigen detta att försöka finna röda trådar som inte finns där. Undra på att folk börjar tröttna.

Citat:
Intresset i den här tråden har exploderat de senaste veckorna, de som skriver på 8ch blir bara fler och fler och det är DAGLIGEN rubriker ifrån USA om FBI:s kollaps, Grassley kör på med sin utredning om CF och Schiff håller på att implodera men din tolkning är att "intresset håller på att svalna". Du är en ofrivillig komiker med urusla personangrepp.

Bullshit. Denna tråd har 532 000 visningar sedan början av november. Ta tråden om Bjärred-morden t.ex. som har 13 000 000 sedan mitten av januari. Där har du en explosion av intresse.

Det övriga är bara nyheter som du tror har en betydelse och mening de inte har.
Citera
2018-02-06, 09:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Är du hjärnskadad? Q skrev om Black Forest 27:e Januari, som du kan se i min länk. Gör en Googlesökning kan du se att det inte stod något om det innan.

Schiff, vad har du för skön förklaring till det?

Apache köper jag men det är oviktigt. Jävla världsunikt källartroll som lyckats hålla denna charad uppe i tre månader. Kan du ge exempel på en annan LARP som lyckats med det?

Ah, sorry om Black Forest - jag gick på KlokOchSnyggs länk som visade att Q skrev om försäljningen den 5 februari.

Här har du istället pressreleasen från köparna av Black Forestägorna - den gick ut den 23 januari - dvs 4 dagar innan Q skrev om det: http://www.prinzhorn-holding.com/download/20180123%20-%20Pressemitteilung%20Neuhaus.pdf
Citera
2018-02-06, 09:55
Medlem
Ni som tydligen kan tolka "Q", vad kommer att hända den här månaden alternativt den närmaste framtiden?
Kommer Trump att prata med Mueller? osv
Citera
2018-02-06, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Så, konstitutionen är Deep State? Det har jag inte sett någon annan påstå. Har du hittat på det själv eller har du något annat att luta dig mot?

Är det någon mer än jag som tycker att det är märkligt att illuminati formades maj 1776, se länk

https://sv.wikipedia.org/wiki/Illuminati

Och att usa grundades två månader efter det datumet, 4 juli 1776

https://sv.wikipedia.org/wiki/USA

Och att george washington var med freemasons samt att många som skrev under konstitutionen var freemasons. Det fanns en plan från första början, USA är ett megastort israel helt enkelt. Utplånade indianerna och startade ett land bara sådär med sina egna lagar med dold agenda.
Citera
2018-02-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Ni som tydligen kan tolka "Q", vad kommer att hända den här månaden alternativt den närmaste framtiden?
Kommer Trump att prata med Mueller? osv

En sak som kommer hända inom kort är att Assange släpps fri. Det spekuleras i att han redan rest från ambassaden men att han officiellt då kommer slippa oroa sig för att åka dit i USA. Med det sagt så hoppas jag han får skydd, bara för att USA officiellt slutar jaga honom betyder inte det att det inte finns folk som vill komma åt honom. Vi vet hur många som gör plötsligt självmord..

Annars håller de på att förbereda åtal och vad jag vet så är det den här mannen man skall ha koll på: Michael E. Horowitz

Bland spekulationerna så ryktas det om att Obama kommer klara sig, han har ganska snabbt förstått att det gäller att hålla mycket låg profil mot trumpadministrationen. När Trump vart vald så verkade det som att han gav dem en chans, att gräva ner stridsyxan och det var något om att han då nämnde att han inte tänkte ge sig på Clinton om de slutade bråka. De slutade inte så nu tror de flesta att de kommer ge sig på alla de kan som inte visat att de kan tagga ner. Obama verkade däremot hajja
Citera
2018-02-06, 11:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ah, sorry om Black Forest - jag gick på KlokOchSnyggs länk som visade att Q skrev om försäljningen den 5 februari.

Här har du istället pressreleasen från köparna av Black Forestägorna - den gick ut den 23 januari - dvs 4 dagar innan Q skrev om det: http://www.prinzhorn-holding.com/download/20180123%20-%20Pressemitteilung%20Neuhaus.pdf

Så ett pressmeddelande skrivet på Tyska där säljaren inte omnämns med namn och som inte resulterar i några nyhetsnotiser på Engelska, utan sammantaget endast TRE(!!!) Österrikiska dito tycker du är bevis? Hur har källartrollet kommit över informationen? Är han tyskspråkig eller? Du får stoppa mig om jag har fel men din tes är alltså att det sitter ett ensamt källartroll någonstans i USA och hittar på, BLAND ANNAT, att FBI är fullt av korrupta skurkar och att det pågår massiv korruption och upprensning sen några månader senare så kommer ett memo som bevisar det. Han sitter även och bevakar Österrikiska nyhetssidor efter markaffärer och droppar det flera dagar innan övrig press, han är även tyskspråkig med andra ord. Kan vi enas om det ovan så kan vi sakta men säkert bygga på listan och försöka pinpointa exakt vilken profil ditt källartroll har?

Du duckar Schiff noterar jag, var orden "leaker" och "NAT SEC" för diffusa?

Du duckar även frågan om den Sokratiska metodens giltighet. När den används är det SLUTSATSEN som är det intressanta, eftersom den gång på gång visar sig rimlig, med det vi känner till, så återstår alltså att du inte tillkännager den Sokratiska metoden något värde och att det i förlängningen gör att allt som kommer ur den kan förkastas på grund av metodval. Detta är ett vetenskapligt SKÄMT. Jag har bjudit in dig att hitta något annat svar på det som Q skriver än det som presenterats och sen låta oss peer-reviewa det här i tråden men det vägrar du.
Citera
2018-02-06, 12:26
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Hade faktiskt inte sett tidigare att Trump nämnt deep state. Förändrar ju inget förvisso att även Trump skriver om denna företeelse utan att presenterar något som helst bevis för att den existerar annat än i hans huvud.

Eller ska du nu faktiskt försöka på och bevisa något? Det finns ju faktiskt något så som deep state i andra delar av världen och i andra tider. Så vi har ju referenser. Men en så länge bara teorier och spekulationer från er att det skulle existerar i dagens Usa.

Nej, du hade inte sett det nej, det är uppenbart för alla att du låter din vanställda fantasier styra vad som kommer ur din mun och inte sanningen.

Strzok mfl:s "insurance policy" och läckta meddelanden som diskuterar secret society samt att DNC köper underrättelserapporter som FBI och DOJ sen inte förklarar var det kommer ifrån är tre bevis du kan börja med. Det finns en uppsjö, sök på "deep state" på google kommer du få källor både från MSM och mindre nogräknade där fenomenet diskuteras ingående. Google hade sparat dig förnedring förut så det kan vara läge för dig att lägga till det i din arsenal haha!

Citat:
jag har inte letat efter information att om konsekvenser för att ej vara uppbackade av "deep state". Användaren jag svarade på hävdade att man "blev uppkäkad". Jag bad om bevis för detta påstående. Inget sådant har presenterats. Som vanligt.

Haha förstår du innebörden av citationstecken? Du förstår att det inte är bokstavligt talat att någon äter upp dig om du inte lyder som menas? Vilken toksopa du är och du manifesterar det för hela världen! Underbart!

Citat:
Varför är just hans fd. generaler inte en del av "the swap"? Vad har avskedandet av vissa chefer med att göra att andra chefer inte blir avskedade? Återigen detta att försöka finna röda trådar som inte finns där. Undra på att folk börjar tröttna.

Vi vet åtminstone att det är emot den nuvarande korruptionen, om de tänker syssla med egen när det tagit kontroll vet ingen.

Vad gör du här om du är trött? Q säger NSA/MIL mot CIA/FBI, CIA och FBI fick sparkade chefer men inte NSA och MIL behöver inte ens kongressens godkännande.

Citat:
Bullshit. Denna tråd har 532 000 visningar sedan början av november. Ta tråden om Bjärred-morden t.ex. som har 13 000 000 sedan mitten av januari. Där har du en explosion av intresse.

Det övriga är bara nyheter som du tror har en betydelse och mening de inte har.

För det första är totala antalet visningar inte ens applicerbart när man pratar om intresse över tid, det förstår du väl nu när jag påpekar det? För det andra diskuteras Bjärredmorden på en plats på Flashback vilket detta inte gör, du har exempelvis "Release the memo"-tråden som är uppe i 15-talet sidor. Detta(Trump vs Deep State/Swamp/whatever) fullkomligt dominerar nyhetsflödet i USA också så ditt initiala påstående är fullkomligt bisarrt för alla övriga.

Så ska du åberopa att intresset minskar för detta, PÅ FLASHBACK, får du presentera:

1. En studie över tid för denna tråd
2. En studie över övriga trådar på Flashback som diskuterar närbesläktade ämnen, exempelvis "Release the memo" tråden. Denna måste även studeras över tid som du säkert inser.
Citera
2018-02-06, 12:53
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Nej, du hade inte sett det nej, det är uppenbart för alla att du låter din vanställda fantasier styra vad som kommer ur din mun och inte sanningen.

Strzok mfl:s "insurance policy" och läckta meddelanden som diskuterar secret society samt att DNC köper underrättelserapporter som FBI och DOJ sen inte förklarar var det kommer ifrån är tre bevis du kan börja med. Det finns en uppsjö, sök på "deep state" på google kommer du få källor både från MSM och mindre nogräknade där fenomenet diskuteras ingående. Google hade sparat dig förnedring förut så det kan vara läge för dig att lägga till det i din arsenal haha!

Du fortsätter att inte lägga fram bevis för att deep state existerar. Inte upp till mig att googla.

Citat:
Haha förstår du innebörden av citationstecken? Du förstår att det inte är bokstavligt talat att någon äter upp dig om du inte lyder som menas? Vilken toksopa du är och du manifesterar det för hela världen! Underbart!

är väl medveten om att ingen ska bli uppäten, ja. Men påståendet står fortfarande obevisat. Som med all annan skit ni häver ut er här i tråden. Spekulationer till höger och vänster, länkar till andra anonyma användare på nätet och egen påhittade sammankopplingar av vitt skilda företeelser. Det är vad ni mäktar med.

Citat:
Vi vet åtminstone att det är emot den nuvarande korruptionen, om de tänker syssla med egen när det tagit kontroll vet ingen.

Vad gör du här om du är trött? Q säger NSA/MIL mot CIA/FBI, CIA och FBI fick sparkade chefer men inte NSA och MIL behöver inte ens kongressens godkännande.

Vad Q säger gör det inte till en sanning. Man brukar behöva bevisa det också. Du vet inte ens om Q är den hen utger sig för att vara. Men du springer ändå som en lydig hund efter och gläfser.

Citat:
För det första är totala antalet visningar inte ens applicerbart när man pratar om intresse över tid, det förstår du väl nu när jag påpekar det? För det andra diskuteras Bjärredmorden på en plats på Flashback vilket detta inte gör, du har exempelvis "Release the memo"-tråden som är uppe i 15-talet sidor. Detta(Trump vs Deep State/Swamp/whatever) fullkomligt dominerar nyhetsflödet i USA också så ditt initiala påstående är fullkomligt bisarrt för alla övriga.

Så ska du åberopa att intresset minskar för detta, PÅ FLASHBACK, får du presentera:

1. En studie över tid för denna tråd
2. En studie över övriga trådar på Flashback som diskuterar närbesläktade ämnen, exempelvis "Release the memo" tråden. Denna måste även studeras över tid som du säkert inser.

Jag behöver inte presentera något. Det var du som sa att intresset för Q och medföljande dravel växt "explosionsartat de senaste veckorna". Jag höll inte med och jämförde med något som är mer åt det "explotionsartade" hållet.

Trump diskuteras en hel del i Usa ja. Inte så konstigt när han är president. Men Q och The Storm, som denna tråd handlar om dominerar inga nyhetsflöden.
Citera
2018-02-06, 13:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
De flesta av oss "erkänner" inte detta nej. Så det är ju intressant att du sätter dig på den höga hästen och kallar folk för pantade.

Memot är totalt ointressant för de flesta av världens befolkning, och således påverkar det inte heller börser. Löneutveckling för miljoner amerikanska arbetare däremot (med förväntad inflation och ränte höjningar som följd).

Och nu är vi vid ett läge att jag skulle kunna bevisa just detta, med stöd av 100 års ekonomisk forskning och aktuell makro-data. Alltså varför börserna faller i Usa (och därmed i resten av världen). Inga nationalekonomer är speciellt förvånade. Medans du har inga bevis för din tes att börsen faller mer än "för att jag och Q säger det".

Men hävda gärna igen att jag är pantad. Ingen lyssnar, ingen bryr sig, inget momentum byggs upp, ingen storm kommer.

Innebörden av memot mörkas av sionistvänliga MSM, så att världens befolkning är ointresserade handlar snarare om att man är ännu icke upplyst och därmed okunnig om tex Deep State.

Snake Plisken har en agenda tror jag, men du är nog faktiskt bara pantad.

Jag ser fram emot framläggandet av dina bevis.
Citera
2018-02-06, 13:36
Medlem
Bra och kort sammanfattning: https://www.youtube.com/watch?v=nDixoT8GhMo

Det verkar som att rothchilds gör vad de kan för att sälja av tillgångar. Kan det möjligen ha och göra med att de är involverade i handel med människor eller diverse mer eller mindre sjuka lekar där människor används.

Trump har pratat mycket om människohandel och att de skall slå ner hårt mot det, i januari kom lagstiftningen där det är ok att konfiskera tillgångar om man varit involverad i sådant. Är den så kallade "Black Forest" verkligen en skog där man jagat människor i så förstår jag att de bitit på naglarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in