Citat:
Ursprungligen postat av
Superman81
Alltså högst osäkra uppgifter och möjligen också vinklade om det gått via anhöriga.
Detta är bara rykten och smutskastning (än så länge). Vi får vänta tills FUPen kommer innan vi börjar hänga ut folk.
Nonsens
De SKALL hängas ut, med hull och hår.
Om lokalblaskan skriver att tex ”ledaren” för klubben är häktad, så skall informationen ut med en gång, vem det är, vad han har gjort for att bli häktad och för min del gärna lite smaskigt skvaller.
Det är vuxna människor som börjar leka gangster i vuxen ålder, de ställer till det för massvis av människor som i detta fallet den/dem man har mot sin vilja fört bort eller låst in. Det absolut bästa är att samtliga i den klubben hängs ut, gärna med bild, namn, personnummer, adress, familjemedlemmar, vänner, fordon de brukar, ja ta mig fan skostorlek. De skall outas så att massvis med människor får veta vilka dessa gangster wannades är, så att man kan ta avstånd från dem när det kommer till umgänge, affärer, som arbetsgivare samt myndigheter i allmänhet. Detta är patetiska små människor som är tuffa i flock men väldigt väldigt små som individer.
Snart kommer golpappren och då blir det svart på vitt, men tills dess, bara häng ut gått folk, they had it coming, de visste vad de gav sig in på och nu skall det betalas, själv har jag bunkrat med popcorn och bärs, skall bli rolig läsning.