2018-02-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Håller med. Samma med killen som framgångsrikt lyckades blanka BTC där uppemot $20k.

De som inte fattar att det är sinnesjukt är dumma i huvudet. Givet att han höll tills nu dubblerade han via att blanka något som fortfarande är upp tusentals procent senaste halvåret, utan förändrad fundamenta.

Total marketcap inom krypto är fortfarande extremt hög (relativt alltså; sjukt snabb ökning), vi kan utan problem gå ned 40% till - det skulle fortfarande var stark utveckling. Samtidigt börjar fler och fler förstå att Ethereum är på vippen att förändra samhället. Mycket spännande.
Ja det var en jäkla skön en som blankade den då. Visst fattade även jag att rallyt skulle ta slut inom kort men det trodde jag redan vid tiotusen så imponerande att han vågade. Fast än mer imponerande att han prickade på dagen då han ju skyltade det nästan en vecka innan. Ville väl ner till 4000 han men borde väl sålt av lite i taget hoppas jag. Skönt läsa att du också tror på Eth. Där jag fyller på nu också då den verkar dra till sig intresse både här och där. Just nu får man väl säga att den borde ha framtiden för sig men spelet kan ju ändras snabbt. Utveckling så gäller hänga med så gott en kan.
2018-02-01, 23:08
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Äntligen spricker bitcoinbubblan.
USD har ju också gått ner i värde en del? Är det också en bubbla?
2018-02-01, 23:34
Medlem
rex144s avatar
Bitcoin är körd, det finns inga nya investerare villiga att köpa Bitcoin, folk har blivit mer insatta i kryptovalutor det senaste året, det har skett en revolution vad gäller folks kunskap om kryptovalutor, det finns idag många intressanta projekt med praktisk tillämpning som kommer revolutionära affärsmöjligheter,

Jag sade det för tre veckor sedan att Bitcoin kommer fala till 3000 dollar troligen till under 1000 dollar,
Bitcoin är fortfarande tongivande men dess andel av värdet av den totala kryptomarkanden sjunker stadigt, Bitcoin representerar kryptovalutor men den har en förlegad teknologi.
2018-02-01, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Bitcoin är körd, det finns inga nya investerare villiga att köpa Bitcoin, folk har blivit mer insatta i kryptovalutor det senaste året, det har skett en revolution vad gäller folks kunskap om kryptovalutor, det finns idag många intressanta projekt med praktisk tillämpning som kommer revolutionära affärsmöjligheter,

Jag sade det för tre veckor sedan att Bitcoin kommer fala till 3000 dollar troligen till under 1000 dollar,
Bitcoin är fortfarande tongivande men dess andel av värdet av den totala kryptomarkanden sjunker stadigt, Bitcoin representerar kryptovalutor men den har en förlegad teknologi.

Jag säger att månen faller i glömska om någon miljard år. Winning
2018-02-02, 01:20
Medlem
Nu säljer tonåringarna sina förlust-krypto. Inga nya millenilals köper in sig. Nu går historierna från "jag har tjänat si och så" till "förlorat si och så".

Bullshittet om teknologi, valuta och digitalt guld är bortblåst, nu är det bara vänta och se dem sista förblöda.
2018-02-02, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Nu säljer tonåringarna sina förlust-krypto. Inga nya millenilals köper in sig. Nu går historierna från "jag har tjänat si och så" till "förlorat si och så".

Bullshittet om teknologi, valuta och digitalt guld är bortblåst, nu är det bara vänta och se dem sista förblöda.

Någon är bitter på miljonärer

bitcoinmiljonärer
2018-02-02, 01:30
Medlem
Hegamons avatar
Citat:

Perfekt tillfälle att köpa med andra ord.
2018-02-02, 02:08
Medlem
Centauris avatar
Är det bara jag som njuter av att det kraschar?
2018-02-02, 04:53
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Är det bara jag som njuter av att det kraschar?
Alla avundsjuka njuter. Sen går ni tyvärr hem och storbölar igen när ni inser att alla ändå är upp många tusen procent.

Även intresserade tycker dock att det är skönt att dumheten äntligen blåste ur marknaden. Bitconnect går väl mer eller mindre mot 0. Det gör visserligen inte saker som XRP - men det är åtminstone ner sisådär 70%.
2018-02-02, 05:16
Medlem
Celticos avatar
BC går mot en död, skrivs bara negativt. Massa problem med säkerhet, korruption och förbud.

Datanördarna gör inget för att enhanca teknologin. Det står stilla i en tid där utvecklingen och investeringar måste stå på sig.

Köpläge 8000 läget, absolut inte.
2018-02-02, 05:43
Medlem
Citat:

Ha! Ha! Är du fortfarande här o surar? +7500 usd senaste året. Kidsen som blivit miljonärer är ju fan legendariska.
2018-02-02, 07:34
Medlem
warp10s avatar
Varför skulle jag vilja investera i något som för ett par år sedan var "värdelöst", gick som en raket från 7500 upp till 20000 usd för att sedan under en månads tid falla från 17000 usd till dagens 8,482.36 usd?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in