2018-01-30, 19:48
Medlem
brorvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
[b]Tyvärr har det gått så långt att jag känner skadeglädje. Feminismen förstörde vårt land.

Du är den bäste på flashback WordWarrior. Du har så rätt i det du skriver. En sann mästare !!
Du förstår verkligen. Ibland när jag läst och skrivit här genom åren så har jag lidit med dig. Du är ganska ensam om att se klart.
Citera
2018-01-30, 20:36
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Sa hon och bläddrade fullständigt likgiltigt förbi rubrikerna om 42 döda och 140 män skadade i över 300 skjutningar...

Va? Vad menar du?
Citera
2018-01-30, 20:50
Medlem
Pennansades avatar
Nej, jag tycker att det är tragiskt. Kvinnor är ungefär lika ansvariga som barn är. Jag vill inte att barn ska råka illa ut för att de har andra tankar och idéer.

Det är männens fel som har gett kvinnor rättigheter och rösträtt.
Citera
2018-01-30, 21:47
Medlem
Jag känner lite skadeglädje när folk förtjänar det de blivit utsatta för, sedan spelar det ingen roll om de råkar vara kvinnor eller män, eller vilket brott det handlar om. Rättvist ska vara rättvist.
Citera
2018-01-30, 21:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Detta aktualiserar planerna på en App. En App med korsreferens mellan alla passbilder & deltagande i #jagärhär, #inteerkvinna, Refugees Welcome, FI, MP & liknande rörelser & upprop.

Du går förbi en gruppvåldtäkt/rån/misshandel osv, riktar mobilkameran mot offret & får direkt svar på om du skall ingripa eller bara gå vidare.
Citera
2018-01-30, 21:58
Medlem
Nej, faktiskt inte. Jag känner mig inte heller särskilt berörd av TS heller, vilket jag antar var meningen.

Pröva Bermuda triangeln.
Citera
2018-01-30, 22:03
Medlem
Så kvinnor som inte gillar när män tafsar på dem förtjänar alltså knytnävsslag och i ansiktet och glas i huvudet? Jaja.
Citera
2018-01-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorviking
Som kvinnan bäddar får hon ligga. Varför tycker du att män bara ska se på utan att göra motstånd när kvinnor hatar oss?

Vågar man gissa att du är "en schysst kille" som inte tafsar och slår kvinnor och därför förtjänar ligg?
Citera
2018-01-30, 22:08
Medlem
broderskaps avatar
Skaffa en härlig thailändska och skit i det här landets kvinnor. Låt dem knullas sönder av sina araber.
Citera
2018-01-30, 22:14
Medlem
Att du inte kan känna annat än hat i din sorgliga, fula, misslyckade & missanpassade kropp är helt förståeligt.
Är man inte älskad av någon så blir man hatisk. Synd bara att det är dig själv du egentligen hatar mest. Lider med dig!
Citera
2018-01-30, 23:31
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Va? Vad menar du?
Du kallade TS ett monster för att han inte bryr sig och så gör du inte det själv heller, fast pojkar och män dör omkring dig.
Du vet, det där hatet han pratade om som du har så svårt att dölja?
Citera
2018-01-31, 00:00
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorviking
Uppskattningsvis: 19 av 20 kvinnor röstade inte på SD i valet 2014 och ca 99 av 100 gjorde det inte i valet före det. Kvar är 5 % kvinnor som på något sätt inte förtjänar att ligga som andra har bäddat. Men av dessa 5 % vill uppskattningsvis 95 % behålla sexköpslagen. Det är att hata män. 2 och en halv kvinna av tusen...

Nu röstade förvisso inte jag heller på SD. Anledningen till det är uppenbar om man läser trådstartens rubrik. Jag är miljöpartist. Inte för att jag bryr mig om miljön eller om sveriges bästa, utan av helt andra anledningar. Dom fick verkligen min röst. Och när ett riktigt muslimskt parti kommer så blir det det.
Du är knäpp! Din teori är väldigt dålig. Jag tycker inte heller att sexköp ska tillåtas. Att man inte vill tillåta sexköp är inte att hata män! Hade 95% hatat män så hade 95% av kvinnorna varit flator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in