2018-01-28, 14:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Övergrepp är smärtfyllt men penetreingen behöver inte vara det.

Nej det är inte smärtfyllt det är spännande (för de flesta).
Citera
2018-01-28, 14:58
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej det är inte smärtfyllt det är spännande (för de flesta).
Frågan är om det är ett övergrepp då. Och när blir det en kränkning? Torde vara om man inte är vänner.
Citera
2018-01-28, 15:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Frågan är om det är ett övergrepp då. Och när blir det en kränkning? Torde vara om man inte är vänner.

1) Kränkningen är mot kvinnans man, inte mot kvinnan för kvinnor kan inte kränkas sexuellt för att de tycker om det.

2) Det är som att säga att en man blir kränkt om en kvinna tafsar på honom. Det är inte mannen som blir arg det är hans fru.
Citera
2018-01-28, 15:18
Medlem
Babianens avatar
1) Titta på det här klippet, https://www.youtube.com/watch?v=EBN5vdEfrQM är det nån som tycker att mannen blir utsatt för ett övergrepp?

2) Är det nån som tycker att den här kvinnan blir utsatt för ett övergrepp, https://www.youtube.com/watch?v=iwI3zWjwB9A

3) Kan vi enas om att det inte är ett övergrepp att få fysisk uppskattning från det motsatta könet?
Citera
2018-01-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Och nu talar vi om våldtäkt som inte är sex, det är ett övergrepp och inte skönt.

Så varför är våldtäkt den vanligaste sexuella fantasin hos kvinnor?
Citera
2018-01-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Det här måste ju vara en av de sämsta skittrådar som någonsin skapats t.o.m. på detta forum. Ville bara konstatera det, eftersom den dök upp.

Eller är den till för att de mest rabiata antifeministerna ska få bajsa av sig här så att övriga diskussioner ska hållas mer civilicerade?

Du är sur för att tråden exponerar att kvinnors vanligaste sexuella fantasi är våldtäkt.
Citera
2018-01-29, 00:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitklockan
Så varför är våldtäkt den vanligaste sexuella fantasin hos kvinnor?
Var har du fått för dig det? Finns inga statistiska bevis för det.
Fantasier är något som för övrigt inte kan överföras på verkligheten. Själva fantasin innebär ett samtycke.
När jag var 15 fantiserade jag om vampyrer. Det betyder inte att jag gav samtycke till att bli tömd på blod. Ni verkar ha jävligt svårt att greppa skillnaden mellan fantasi och verklighet. Jag är övertygad om att alla män som tittar på diverse porr i verkligheten inte vill bli stampade på med stilettklack. Men jag kan ju alltid starta en tråd där jag hävdar att alla män i hemlighet njuter av att få testiklarna krossade, så då är det ju bara att sätta igång! Rätten kommer självfallet vara på min sida. Männen bad ju om det

(Varningstext:ironi)

Eller tror du på fullaste allvar att kvinnor njuter av att bli våldtagna? Njöt lilla engla när människogrisen Englund tvingade sig på henne? Kvinnorna som utsattes för hagamannen, och lämnades att dö i 20 minus? Tyckte Kim Wall att det var härligt att bli våldtagen innan hon styckades?
Senast redigerad av Buffymylove 2018-01-29 kl. 00:43.
Citera
2018-01-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Den här tråden hör inte hemma på feministforumet.

Mäns div. våldtäktsfantasier borde ligga under sex-forumet.

Det är kvinnor som fantiserar om våldtäkt, inte män.
Citera
2018-01-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Var har du fått för dig det? Finns inga statistiska bevis för det.
Fantasier är något som för övrigt inte kan överföras på verkligheten. Själva fantasin innebär ett samtycke.

Eller tror du på fullaste allvar att kvinnor njuter av att bli våldtagna? Njöt lilla engla när människogrisen Englund tvingade sig på henne? Kvinnorna som utsattes för hagamannen, och lämnades att dö i 20 minus? Tyckte Kim Wall att det var härligt att bli våldtagen innan hon styckades?

Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which is somewhat higher than previous estimates.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19085605

Spelar du dum? Sedan är du en fd man, därför har du inte samma fantasier som kvinnor som föddes som kvinna. Det beror på att du utsattes för testosteron under hela din uppväxt och det satte ett avtryck i din hjärna och dina framtida sexuella preferenser.
Senast redigerad av vitklockan 2018-01-29 kl. 00:47.
Citera
2018-01-29, 00:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which is somewhat higher than previous estimates.

Spelar du dum?
Gör du?
Förstår du inte att fantasi och verklighet är två skilda ting?
Citera
2018-01-29, 00:46
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är kvinnor som fantiserar om våldtäkt, inte män.
Män fantiserar om att bli pissade på, misshandlade, förnedrade. Att en kvinna ska gå på deras genitalier med stilett
Citera
2018-01-29, 00:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Spelar du dum? Sedan är du en fd man, därför har du inte samma fantasier som kvinnor som föddes som kvinna. Det beror på att du utsattes för testosteron under hela din uppväxt och det satte ett avtryck i din hjärna och dina sexuella preferenser.
Nej jag är inte en före detta man, var har du fått det ifrån? Jag är född kvinna. Förutom då att du vill trycka till och såra mig då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in