Citat:
Ursprungligen postat av
Denstorakritikern
Oavsett vad som hänt eller inte hänt har denna mannen failat så mkt som en pappa kan så jag hoppas innerligt att han brinner i helvetet tillsammans med sina övriga kollegier som t ex den fruktansvärda Jonas från tragedin i Dalby och Shürrer för att nämna några.....tyvärr är jag rädd att dessa jävla retards kommer trissa igång fler psykoter att begå sina innersta önskningar och skylla det på
- Jag hörde en röst.....
Nä inför straff som fanns förr i tiden så skulle detta säkert gör så många kan anstränga sig och undvika att lyssna till sina röster och söka vård innan....varför inte "Råttan" 😂
Jag hittar inget riktigt motiv till morden och självmorden förutom depression eller kanske MbP, dessutom dog även föräldrarna och det gör att brottet inte kan jämföras med det som hände i Dalby. Det tror jag gör att man kan utesluta ondska eller psykopati.
Om man ser på det logiskt så kan mammans bröstcancer ha skapat svår ångest hos döttrarna och sedan var det fritt fall, där familjen troligen missbedömde orsakerna till döttrarnas trötthet. Det är tragik... jag landar just nu på att föräldrarna kollektivt gått in i en svart utmattningsdepression under juihelgerna. Julen är för en frisk individ prövande, både vad gäller arbete och förväntningar på hur en jul ska upplevas och skapas.
Ingen av föräldrarna orkade med en termin till av ansträngningar. Dock så är ordet "livskvalitet" sjukt. Skrev de verkligen så? Skulle vilja ta del av hela brevet. "Rationell" svartsyn är inte riktigt friskt... kan vara depression som sagt.