2018-01-26, 12:15
Medlem
Citat:
Citat:
TODAY, former President Barack HUSSEIN Obama formally retained counsel (9/WW).
GOD BLESS YOU ALL.
Q

Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Vad betyder det här?

Obama anlitar juristhjälp.
Citera
2018-01-26, 15:02
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Skitlätt att veta om du hade läst källorna som inte jag heller tänker länka. Ser du?

Det är inte skitlätt att förstå utan det är skitlätt att hitta vart källorna finns.
Citera
2018-01-26, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Vad betyder det här?
9 juridiska ombud world Wide vilket är tämligen märkligt då toppolitiker redan har flera ombud på retainer.
Citera
2018-01-26, 16:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Enligt Q styrs Nord Korea av NWO. Den korte mannen där är bara en puppet som gör vad han blir tillsagd att göra. Därför hjälper det inte att införa sanktioner för att ändra hans beteende. Det enda som funkar är att klippa banden till dem som försörjer honom. Det har DJT gjort, och nu dansar Kim Un efter Trumps pipa.

Vad tror ni om den? Här kommer vi dessutom få facit i sinom tid. Dvs att USA och NK sluter någon form av avtal, och att inga mer provskjutningar görs. (Om min teori stämmer).

Synnerligen spännande framtid väntar oss, oavsett vilket.
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-01-26 kl. 16:58.
Citera
2018-01-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Enligt Q styrs Nord Korea av NWO. Den korte mannen där är bara en puppet som gör vad han blir tillsagd att göra. Därför hjälper det inte att införa sanktioner för att ändra hans beteende. Det enda som funkar är att klippa banden till dem som försörjer honom. Det har DJT gjort, och nu dansar Kim Un efter Trumps pipa.

Vad tror ni om den? Här kommer vi dessutom få facit i sinom tid. Dvs att USA och NK sluter någon form av avtal, och att inga mer provskjutningar görs. (Om min teori stämmer).

`

Jag har fattat som att det har varit CIA som har styrt Nord Korea för att ha en förevändning att placera militär som omringar Kina. Varje gång som Kim Un har viftat med kärnvapenhotet så har Nato kunnat placera ut militära styrkor i regionen.

Dessutom ska det ha varit kinesisk och rysk säkerhetstjänst som desarmerade CIA-agenterna i Nordkorea. Det ska ha skett i höstas.
Citera
2018-01-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Jag har fattat som att det har varit CIA som har styrt Nord Korea för att ha en förevändning att placera militär som omringar Kina. Varje gång som Kim Un har viftat med kärnvapenhotet så har Nato kunnat placera ut militära styrkor i regionen.

Dessutom ska det ha varit kinesisk och rysk säkerhetstjänst som desarmerade CIA-agenterna i Nordkorea. Det ska ha skett i höstas.

Se den här: https://www.youtube.com/watch?v=Tr0rvUyb3mo

Den ger en annan bild och enligt mig är den trovärdig. Att man låtit Kina ta över all tillverkning kan ha varit medvetet för USA kommer aldrig kunna betala av skulderna. Det kan snarare ha handlat om att man kör musten ur de flesta valutorna (även euron är illa ute) för att till slut knäcka dem och gå över till Kinesisk valuta. Det skulle förklara Militärens och Trumps vilja bättre om de fått reda på vad som varit på gång. Har de förstått att eliten varit på väg att knäcka USA för att göra om Kina till världens maktcentrum. Det kanske inte varit så poppulärt

Det här är självklart bara spekulationer och förhoppningsvis får vi snart reda på vad som verkligen planerats
Citera
2018-01-26, 19:59
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
9 juridiska ombud world Wide vilket är tämligen märkligt då toppolitiker redan har flera ombud på retainer.

Nej det är ingen som vet vad det betyder ännu eftersom det inte är känt. Jag har läst ca 5-6 olika teorier där den du presenterar är en.
Citera
2018-01-27, 01:29
Medlem
hehehos avatar
bra sammanfattning:

https://anonfile.com/a0a6uaddb4
Citera
2018-01-27, 13:13
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
`

Det jag funderar över är när Deepstate isåfall tog kontroll över NK. 90-talet, efter Soviets fall? 60 talet? Ännu tidigare?

Jag funderar också på varför man inte försedde dem med kärnvapen tidigare. Visst, fram till Soviets fall var det nog svårt då de troligtvis hade rätt bra koll på sin del av världshalvan, men varför så sent som 2017? Ren desperation?
Citera
2018-01-27, 13:20
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Det jag funderar över är när Deepstate isåfall tog kontroll över NK. 90-talet, efter Soviets fall? 60 talet? Ännu tidigare?

Jag funderar också på varför man inte försedde dem med kärnvapen tidigare. Visst, fram till Soviets fall var det nog svårt då de troligtvis hade rätt bra koll på sin del av världshalvan, men varför så sent som 2017? Ren desperation?

För att det var då Trump blev president.
Citera
2018-01-27, 13:31
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
För att det var då Trump blev president.

Jo, det är sant.

Nu när jag tänker efter så kanske man var orolig för att ge dem kärnvapen långt tidigare ifall de någonsin skulle få för sig att gå emot sina puppetmasters. När Hillary förlorade valet mot Trump av alla så fick man panik och beväpnade NK med kärnvapen av bara farten.

Då uppstår fråga, var Ryssland och Kina medvetna om detta? Varför lät man det ske?
Citera
2018-01-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor

Jag tror det är Infowars som har förklarat att Obama och Hillarys (förväntade) 16-åriga presidentperiod ska mynna ut i ett tredje världskrig. Iran och Nordkorea har roll i detta genom att länderna förses med uranium som kan användas i kärnvapenbomber. Så där finns det mycket att nysta i?

Ett tredje världskrig är viktigt för att få till den där befolkningsminskningen till 500 miljoner som det har talats om. På årets möte i Davos så handlade mycket om AI - och med AI så behövs inte människor längre ner i näringskedjan. Robotar kan göra det som vanligt folk gör nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in