Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Enligt Q styrs Nord Korea av NWO. Den korte mannen där är bara en puppet som gör vad han blir tillsagd att göra. Därför hjälper det inte att införa sanktioner för att ändra hans beteende. Det enda som funkar är att klippa banden till dem som försörjer honom. Det har DJT gjort, och nu dansar Kim Un efter Trumps pipa.
Vad tror ni om den? Här kommer vi dessutom få facit i sinom tid. Dvs att USA och NK sluter någon form av avtal, och att inga mer provskjutningar görs. (Om min teori stämmer).
Synnerligen spännande framtid väntar oss, oavsett vilket.
Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
`
Jag har fattat som att det har varit CIA som har styrt Nord Korea för att ha en förevändning att placera militär som omringar Kina. Varje gång som Kim Un har viftat med kärnvapenhotet så har Nato kunnat placera ut militära styrkor i regionen.
Dessutom ska det ha varit kinesisk och rysk säkerhetstjänst som desarmerade CIA-agenterna i Nordkorea. Det ska ha skett i höstas.
Det jag funderar över är när Deepstate isåfall tog kontroll över NK. 90-talet, efter Soviets fall? 60 talet? Ännu tidigare?
Jag funderar också på varför man inte försedde dem med kärnvapen tidigare. Visst, fram till Soviets fall var det nog svårt då de troligtvis hade rätt bra koll på sin del av världshalvan, men varför så sent som 2017? Ren desperation?