Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Ja, ja, fortsätt hitta på diagnoser och prognoser du. I min värld sa hon här precis det hon hade att säga. Barn ljuger inte direkt på samma sätt som vuxna, vet du. Kanske hon meddelade sig kryptiskt för att hon kände sig stå under bevakning? Det är lika (eller mer) troligt än att hon skulle ha hittat på.
Vilken serie pratar du om f.ö.?
Game of thrones kanske?
Inte för att jag själv sett den, med det har framkommit tydligt av fans här i tråden, att det flickan där säger är: "A girl has no name". Det är lite för stor skillnad för att vara ett plagiat.
Men hallå. Du har inga barn eller?
De ljuger och manipulerar de vuxna för att få som de vill och det fungerar oftast. För att vuxna tror att barn inte ljuger. De börjar ljuga så fort de börjar skolan.
Den tjejen säger det i en halv säsong och Agnes kanske tyckte om henne och serien då hon är i ungefär Agnes ålder.
som jag skrev i annat inlägg så tror jag inte detta är så komplicerat som alla vill att det ska vara för man inte förstår hur någon annan tänker. Men sätt in er i allas station utifrån vad vi har fått reda på tänk på att leva med dessa diagnoser som sägs ha inträffat dem.
Det är inte jag som har bekräftat att de har dessa diagnoser utan det är folk som säger att de vet för de känner dem. och både me och utbrändhet och Aspergers och cancer har kommit upp tidigare. så det är bara till att forska i dem om ni inte vet vad de innebär.