Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Jag skulle inte sätta mej i en bil ihop med NÅGON av de nämnda personerna som kan ha med försvinnandet att göra, eftersom tråden har utvecklats till att det kan vara vem som helst. Bra att få det klarlagt. Inte min mening att "trampa" på någons rädsla. Jag bara ifrågasätter den. Uppenbarligen finns det en stor rädsla, och den är jävligt allvarlig.
Jag tål kritik. Däremot tål jag inte rena påhoppen för mina misstankar. Påhopp från dej som har genomsyrat hela tråden så fort jag tagit till orda. Jag ser inte samma påhopp från dej på andra skribenter här. Nåt har du emot mina inlägg. Ingen tvekan.
Om du tittar riktigt noga så kanske du ser att du inte är den enda jag kritiserat för att vara luddig, osammanhängande, komma med mer eller mindre orimliga påståenden. "Phena" fick kritik som nog var bra mycket värre än den du fått.
Jag säger inte att du inte har rätt i dina aningar, bara att du inte kommer med några som helst förankrade påståenden.
Din offermentalitet kanske fungerar på din omgivning. På mig fungerar den inte. Jag tycker inte synd om dig alls. Du verkar överkänslig, så fort någon inte håller med dit 100% så åker offerkoftan på. Då är det "jättesynd" om dig, alla hata mig... mm. Lägg ner den attityden, jag har sett att du kan tänka med jämna mellanrum. Det funkar helt enkelt mycket bättre när du försöker undvika att attackera andra i stället för att svara sakligt på andras frågor.