Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Okej kan hålla med där..klart man ser alla möjliga folkslag när man är ute och kan tänka mig att joggare är ett härdat släkte.
Dock - jag bor i storstad och också ganska van, Ulricehamn är inte så stort.
OCH han var NÄRGÅNGEN..det var det jag hakade upp mig på. Där går liksom gränsen.
Men som sagt vet inte 100% En normal joggare reagerar väl om nån annan "bryter din intimsvär" så att säga..
Joggar flera gånger i veckan, ibland i motionsspår. Bor i storstadsområde där man kan träffa på en och annan som man inte alltid är säker på vad det är för typ.
L.G ser ju helt normal ut som det ser ut på facebook. Självklart kan man se en och annan i spåret som promenerar, dock sällan (aldrig) 20-åriga killar ensamma i parka -liknande jacka och med med typ Vans på fötterna. Kanske skulle man lägga denna person på minnet.
Men om en sådan person skulle dessutom kommer och nästan stöter emot en, eller som många i spåret upplevde det, att han var obehaglig (på vilket sätt undrar man, förutom att han verkade gömma sig i kläderna), kanske jag skulle försöka få kontakt med någon annan i spåret som man skulle kunna slå följe med.
Men tror inte att jag skulle varna andra joggare som man möter direkt, om inte person gjort något utfall mot en. Skulle nog mest tänka, vilken idiot....
Tyvärr reagerar nog de flesta så. Tror inte att det hade gått att göra så mycket. Man kan ju inte stå och varna alla som kommer i spåret under dagen.